Gå til innhold

underlag til å ha i skuffer og skap

Gjest Bas

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har tenkt å legge et slags underlag i skuffer og skap (på kjøkken, bad og soverom) for å beskytte de slik at det ikke blir for mye riper, merker og slikt på de. Hittil har jeg i noen tilfeller brukt avispapir, men er ikke fornøyd med det, ønsker å bruke noe som er mer egnet til denne type bruk.. Er det noen her som har noen tips? Hva bruker dere for å beskytte skuffer og skap?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sussa_*

kontakt en kjøkkenforhandler, og du kan få gummimatter. De har ofte på rull og de kan kappes til den størrelsen du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blå uinnlogget

Ikea har noen geniale noen. Det er en rull med en slags gummisak som man kan klippe til å ha som underlag. Finnes i blank og blå så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikea har noen geniale noen. Det er en rull med en slags gummisak som man kan klippe til å ha som underlag. Finnes i blank og blå så vidt jeg husker.

Den heter Rationell Variera, og fås i kjøkkenavdelingen. Bredde 50,4 cm og lengde 150 cm. Det lønner seg å feste med litt dobbbelsidig tape i hvert hjørne. Mener å huske at den koster 39 kr per stk.

Mormor brukte gavepapir, men det er jo heller ikke så varig. Hva med voksduk fra Stoff og stil? Koster vel 48 kr per meter, men den er vel til gjengjeld 1,40 m bred.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Det finnes også noe som heter hyllepapir... Fåe hos fargehandlere.

Ellers er jeg svært fornøyd med den fra Ikea, for det hindrer at redksap og bestikk seiler rund. Har ikke festet den på noen måte, bare klippet til å lagt nedi skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gulvbelegg-rester er også noe som kan brukes :) Mamma har hatt det samme i skapene i 15 år nå, og det er ikke slitt en gang.

Har selv sånn fra ikea, helt greit det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...