Plutulf Skrevet 21. april 2002 #1 Skrevet 21. april 2002 for å holde "tale". Jeg er bruden i forholdet og har faktisk lurt på om jeg skal holde en tale. Dette skal komme som en overraskelse på alle. Men jeg vil ikke holde en tale, jeg vil lese et dikt. Har sett på innlegg som inneholder dikt her fra før, men finner ikke noen spesielle. Er det noen som har en link eller fem? Jeg vil ha et kjærlighetsdikt som beskriver min kjærlighet til min mann. Noen som har tips? Sier takk til alle forslag.
Mrs. B Skrevet 21. april 2002 #2 Skrevet 21. april 2002 Jeg vil også gjerne ha slike tips, så håper det kommer en del her. 12
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #3 Skrevet 21. april 2002 "Menneske jeg er så glad i deg" av Phil. Bosman. Det er bare nydelig!
Plutulf Skrevet 21. april 2002 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2002 Anonym: Er det noe sted på nettet jeg kan finne det diktet? Jeg har prøvd å søke på både navnet og på teksten, men finner ingenting. Er det noen andre som kan hjelpe? Jeg har bare 7 uker på meg til å finne et fint dikt. Og tiden flyr fort avgårde.
Niso Skrevet 21. april 2002 #5 Skrevet 21. april 2002 Plutulf: Jeg har sendt deg diktet i privat melding, siden det ikke er lov å legge ut her, og siden jeg ikke fant noen mail-adr. til deg. Jeg vurderer å bruke det selv om knappe 2 uker...
Canis Skrevet 22. april 2002 #6 Skrevet 22. april 2002 For tre-fire år siden fant jeg en bok som heter "Norske kjærlighetsdikt". der sto det mange nydelige dikt. Jeg ga bort boka til en venninne som var så forelsket... Prøv på biblioteket, der kan de ha denne, og flere andre diktsamlinger om kjærlighet. Bibliotekarer er ofte også svært bevandret i litteratur, og kan kanskje foreslå en dikter, ett dikt. Norsk lektorer er ikke så borte de heller...12
Sølvpila Skrevet 22. april 2002 #7 Skrevet 22. april 2002 Gå på biblioteket og lån samlede verker av Halldis Moren Vessas. Ingen slår henne, mener nå jeg. Liker spesielt godt det som slutter: "Det er ikkje sant at kjærleik gjer blind - kjærleik gjer klok!"12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå