blå Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har lyst til å kjøpe liftgardin til kjøkkenvinduet for en forandring. Men jeg har gardinstang der fra før. Jeg har lyst til å beholde gardinstangen fordi jeg gjerne vil kunne bytte tilbake til vanlige gardinene senere. Har hørt litt rundt i dag og folk på kid og prinsess sier at man kan ikke henge liftgardin på gardinstang. Noen som har et forslag til hvordan jeg kan løse dette?
Musemor Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Nei, men synes også at det høres merkelig ut ?? Hva er poenget med det da? Du kan jo bare ta ned gardinstangen, og i tilfelle henge den opp ved en senere anledning om det er ønskelig....
blå Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2009 Nei, men synes også at det høres merkelig ut ?? Hva er poenget med det da? Du kan jo bare ta ned gardinstangen, og i tilfelle henge den opp ved en senere anledning om det er ønskelig.... Det er mulig det, men nå er det slik at jeg ikke ønsker å ta ned gardinstangen, jeg ønsker å ha den oppe og henge en liftgardin på den. Det er fordi jeg tror det blir det fineste her hos meg. Noen som har et forslag til hvordan jeg skal gjøre det? Noen som kanskje har gjort det selv?
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Hva slags gardinstang er det du har? Hvis det er en sånn stang tvers over som står ut fra vinduet så vil liftgardinen bli hengende ut fra vinduet, og det kan bli lite pent. Mine liftgardiner har feste øverst som er en øyeskrue - to på hver gardin. Disse har jeg festet i en krok inne i vinduet, men de kunne jo f.eks. vært festet på en gardinring som man henger på en stang. Det ville ikke sett ut på dette vinduet hos meg, men kan kanskje være finest hos deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå