Gå til innhold

Forslag til sted i Eurpoa hvor man både kan få kjøpt billig brudekjole og vært på badeferie.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Trenger tips. Må være en flott kystby vi skal bo i, samt flotte strender med krystallklart vann. Og det må være brudekjolebutikker der. Tenkt litt på kysten av tosacana.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger tips. Må være en flott kystby vi skal bo i, samt flotte strender med krystallklart vann. Og det må være brudekjolebutikker der. Tenkt litt på kysten av tosacana.

Hva med Sicilia? Eller Amalfi-kysten?

Husk at man forresten ofte må innom og prøve og få tilpasset kjolen flere ganger, og at de stort sett må bestille kjolen du skal ha fra produsenten. Og det kan ta noen uker/måneder. Hvis du ikke har mulighet/penger til å reise fram og tilbake for prøving og henting, anbefaler jeg å kjøpe kjole i nærheten av der du bor... :jepp:

Skrevet
Hva med Sicilia? Eller Amalfi-kysten?

Husk at man forresten ofte må innom og prøve og få tilpasset kjolen flere ganger, og at de stort sett må bestille kjolen du skal ha fra produsenten. Og det kan ta noen uker/måneder. Hvis du ikke har mulighet/penger til å reise fram og tilbake for prøving og henting, anbefaler jeg å kjøpe kjole i nærheten av der du bor... :jepp:

Det går vel an å gjøre tilpasningene hjemme vel?

Det kan jo hende de har i butikken som passer, som hun kan ta med hjem med en gang. . .

Beklager at jeg ikke har tips til deg trådstarter. Er ikke så bereist. :) Men lykke til i jakten.

Gjest Gjest
Skrevet

tror ikke nødvendigvis Italia er så billig, hva med Gdansk i Polen eller en av de baltiske hovedstedene? Ellers er Budapest det billigste på kjente merkevarer, men jeg ville ikke badet i Donau.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...