frk.strøken Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et helt enkelt billig et. Skal bare bruke det en gang( i første omgang da) Skal bare ha av de aller minste også. ca 3x3 meter tror jeg de er....
Lilith Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 (endret) Hups ... jeg fikk ikke med meg at du skulle kjøpe. Da har jeg ingen erfaringer å dele, men det kommer opp en del alternativer når du tar et enkelt søk på Google/Kvasir. Her, feks. Endret 20. juni 2009 av Lilith
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 jysk har noen og felleskjøpet, plantasjen
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Hvorfor ikke leie?? (F.eks partyplanner.no) Du kan kjøpe på netthandelen også forresten.... Og sikkert også på Finn.no
frk.strøken Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2009 Så på leiepriser, men de koster jo 2-3000kr. Synes det var litt dyrt, når det bare er for at jeg skal ha en sommerfest, og vil ha ett telt i tilfelle det begynner å regnle litt. Det er sikkert bra kvalitet på dem, men da er det like greit å kjøpe disse billigteltene tenkte jeg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå