Gjest Hhh Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Hei hei =) Jeg har da det slik at damen jeg hadde vert sammen med i 2 år (ble slutt i november i fjor) nå står på kanten av å velge en annen. Vi har daglig kontakt og snakker mye sammen, akkuratt som når vi var sammen. Hun sier at hun elsker meg, og jeg elsker henne over alt på jord. Hun har også sakt at hun håper vi blir sammen igjen. Men problemer med utdanning gjorde at vi tok en pause. Så er spørsmålet, siden hun må vurdere om hun vil bli sammen med denne andre karen, kan hun da ikke elske meg som hun sier? Jeg ville sagt nei til alle andre damer på hele kloden for henne. Men hun virkelig må velge mellom meg og han. I tillegg er vi så ulike som vi kan få blitt. Tror dere det bare er å si hade og prøve å glemme? Jeg er helt rådvill, så alle innspill tas imot med utrolig stor takknemlighet.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Hvis hun må vurdere hvem av dere hun vil være sammen med, vil jeg si at hun ikke elsker noen av dere. Når man elsker noen, er man ikke i tvil om at man ønsker å dele livet med vedkommende. Jeg får følelsen av at enkelte bruker ordet elske litt for lett...
Gjest TS Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Det jeg tenker også. Men vi hadde det så fantastisk når vi var sammen. Jeg syntes dere jenter kan være utrolig kalde!
kristian82 Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Hei hei =) Jeg har da det slik at damen jeg hadde vert sammen med i 2 år (ble slutt i november i fjor) nå står på kanten av å velge en annen. Vi har daglig kontakt og snakker mye sammen, akkuratt som når vi var sammen. Hun sier at hun elsker meg, og jeg elsker henne over alt på jord. Hun har også sakt at hun håper vi blir sammen igjen. Men problemer med utdanning gjorde at vi tok en pause. Så er spørsmålet, siden hun må vurdere om hun vil bli sammen med denne andre karen, kan hun da ikke elske meg som hun sier? Jeg ville sagt nei til alle andre damer på hele kloden for henne. Men hun virkelig må velge mellom meg og han. I tillegg er vi så ulike som vi kan få blitt. Tror dere det bare er å si hade og prøve å glemme? Jeg er helt rådvill, så alle innspill tas imot med utrolig stor takknemlighet. Hadde jeg aldri i verden funnet meg i, må hun velge mellom deg og en annen kar - (altså skikkelig betenkningstid, å kanskje pule han for å finne ut om han hadde mer å by på osv), så skjønner jeg ikke at du ikke syns du selv fortjener bedre.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Det jeg tenker også. Men vi hadde det så fantastisk når vi var sammen. Jeg syntes dere jenter kan være utrolig kalde! Ikke alle jenter, men noen....(er så lei av generaliseringer - sorry) Beklager å måtte si det, men uansett hvor fantastisk dere hadde det, så ville jeg ikke satset på denne jenta hvis jeg var deg.
Gjest DumDumDumUnge Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 Når følelser er innvolvert, så kan man ikke være venner. Tenk hvordan det blir for deg å sitte alene på en søndag og vite at de 2 er ute på stranda og skal på kino senere på kvelden. Eller vite at han har flyttet inn hos henne. Disse tingene kan ødelegge en massivt. Du kan ikke ha kontakt med dama hvis hun driver med en annen. Går ikke. Men hvis du vil gjore noe før du gir henne valget så syns jeg du skal dra til henne og prate med henne. Si "Fuck deg! Jeg klarer ikke være kompis med deg mens du driver med andre. Det går ikke. Jeg elsker deg. Det vet du og jeg vil fortsette sammen med deg. Men jeg nekter å være nr 2. Jeg nekter å være din backup-løsning. Om du vil ha han, er det opp til deg, da vet jeg hvor jeg står. Men da må vi kutte ut all kontakten. Jeg kan ikke gå rundt og late som om jeg er ikke påvirket. Kan ikke gå rundt og late som om vi er venner. Du er min baby. Og hvis min baby går, så går jeg også. Kan ikke sitte og vente på at du skal finne ut hva du vil."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå