mikkemus Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Vil du spå meg? Er veldig takknemlig hvis noen kunne tenke seg det. Enten du kan spå i tarot eller på andre måter, vil så gjerne vite hva dere kan se noe om meg som stemmer. Det er et spørsmål jeg lurer mest av alt på, og det er om dere kan se når jeg vil bli gravid? Har prøvd i 1 år, og er svært nyskjerrig på om jeg/vi har lenge igjen å vente.. Gir mer informasjon på pm om du trenger det :-)
Skvaldersjura Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Vil du spå meg? Er veldig takknemlig hvis noen kunne tenke seg det. Enten du kan spå i tarot eller på andre måter, vil så gjerne vite hva dere kan se noe om meg som stemmer. Det er et spørsmål jeg lurer mest av alt på, og det er om dere kan se når jeg vil bli gravid? Har prøvd i 1 år, og er svært nyskjerrig på om jeg/vi har lenge igjen å vente.. Gir mer informasjon på pm om du trenger det :-) NEI!! Jeg vil så absolutt ikke spå deg! Men jeg kan nevne følgende: - Hvis du vil bli gravid, er det første man gjør, å slutte med å bruke prevensjon!? Har dere katt med innekasse, må den ut av huset med en eneste gang!? bli liggende på ryggen, med knærne opp, støttet mot hverandre i minst 20 minutter og slapp helt av, etter at dere (han) er ferdige med ...? ? forsøket! Lykke til!
mikkemus Skrevet 20. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2009 NEI!! Jeg vil så absolutt ikke spå deg! Men jeg kan nevne følgende: - Hvis du vil bli gravid, er det første man gjør, å slutte med å bruke prevensjon!? Har dere katt med innekasse, må den ut av huset med en eneste gang!? bli liggende på ryggen, med knærne opp, støttet mot hverandre i minst 20 minutter og slapp helt av, etter at dere (han) er ferdige med ...? ? forsøket! Lykke til! Hehe, takk for svar og gode tips Katten er ute, prevansjonen er borte og jeg blir som regel liggende på ryggen! Skal til legen på mandag for utredning, så det blir spennende å se!
mikkemus Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2009 *Dytte min egen tråd* Håper der er noen som kan avse litt av sin tid og hjelpe meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå