super-ida Skrevet 21. juni 2009 #21 Del Skrevet 21. juni 2009 når det er noe galt med bilen når jeg har laget en middag som er skikkelig god på julaften på bursdagen min en random onsdag bare fordi jeg har lyst til å sitte opp eog skravle og kose og drikke vin i ferien når jeg er lei jobben når jeg har det suuupert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 22. juni 2009 #22 Del Skrevet 22. juni 2009 Aldri jeg liker frihetene med å være singel. Parforhold for min del er som å leve i et fengsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 22. juni 2009 #23 Del Skrevet 22. juni 2009 Det beste med å ha kjæreste og som jeg kommer til å savne om jeg blir singel, er det å kose etter sex. Det for meg er noe helt spesielt!<3 I hvert fall om en er nyforelska som jeg er nå Ellers har jeg pleid å savne å ha kjæreste når jeg har vært den eneste single i middagsselskaper eller på nyttårsaften og andre store hendelser. Verden er jo laget for par..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 24. juni 2009 #24 Del Skrevet 24. juni 2009 savner en kjæreste nå....når det er en varm sommerkveld, og jeg bare sitter her inne i stua mi foran tvn, og aller helst skulle vært ute i varmen sammen med HAN. kveldsbadet, syklet tur, gått en tur, drukket vin sammen...gjort noe gøy eller romantisk... venner dekker for meg ikke dette... og jeg blir litt deppa av at jeg ikke har noen å nyte livet sammen med... jeg har det så fint med alt i livet, mangler bare han for å få siste brikke på plass, og få den roen i livet som jeg lengter etter...en å bygge sammen med....og planlegge koselige aktiviteter og ferier med.... jente 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 24. juni 2009 #25 Del Skrevet 24. juni 2009 Hele tiden. Vil ha noen å dele livet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #26 Del Skrevet 24. juni 2009 jeg savner en kjæreste hele tiden ! men mest av alt om kveldene. det hadde vært så utrolig deilig å ligge på sofaen og sove : ) og når jeg skal legge meg hadde det vært digg om det låg en kjæreste klar under dynen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 24. juni 2009 #27 Del Skrevet 24. juni 2009 Lett! - når det er noe galt med bilen - når tunge, vanskelige ting skal gjøres i hus og hage - når høytider skal feires - når livet går litt i motbakke og det hadde vært godt med noen å støtte seg til Men sånn til daglig setter jeg egentlig pris på å være singel akkurat nå - har lyst til å være det en stund til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå