Gjest Snegle Skrevet 20. juni 2009 #1 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg lurer på om snegler, av typen med skall, overlever dersom de får skallet sitt ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #2 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg lurer på om snegler, av typen med skall, overlever dersom de får skallet sitt ødelagt? Det tror jeg--- Så lenge du ikke knuser skallet med snegla i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snegle Skrevet 20. juni 2009 #3 Del Skrevet 20. juni 2009 Ok - men hvis det knuser, så dør de? Jeg klarte å tråkke på en snegle og skallet var ganske ødelagt, men absolutt ikke helt knust da. Så jeg håper den klarer seg, stakkar. Får de forresten nye skall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #4 Del Skrevet 20. juni 2009 Ok - men hvis det knuser, så dør de? Jeg klarte å tråkke på en snegle og skallet var ganske ødelagt, men absolutt ikke helt knust da. Så jeg håper den klarer seg, stakkar. Får de forresten nye skall? Om du trøkker på en snegle ja da dør de. De blir klemt ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipheria Skrevet 22. juni 2009 #5 Del Skrevet 22. juni 2009 Dersom eg hugsar korrekt, så har snigelen vitale organ i skalet, så den vil nok bli hardt skada av sånt. Fant denne som seier at snigelen har indre organ i skalet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå