Gjest Gjest_silje_* Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Dette er sikkert et helt idiotisk spørsmål:P men jeg har en Gosh eyeliner, sånn vannfast. Det jeg lurer på er at det er jo ikke sånn mann kan skru opp(klarer i hvert fall ikke finne ut av det jeg) og det er ikke sånn at jeg kan spisse, hvordan i alle dager får jeg den opp:P må jeg rive av bunnen og dytte den opp? huff
Gjest hjelp Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 INGEN som har vært borti sånne? trodde det var ganske vanlig...
vesla86 Skrevet 21. juni 2009 #3 Skrevet 21. juni 2009 Hvorfor kan du ikke spisse den? Jeg har en gosh eyeliner som jeg spisser. Mener å huske at den er av den vannfaste typen også, så mulig det er den samme som du har.
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Men det som er rundt er jo i plastikk...mente kajal forresten!
vesla86 Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Okei, min står det "Eye Liner" på, jeg blander litt kajal og eyeliner Men er det sånn i blyantform? Tror jeg hadde prøvd å spisse den allikevel jeg, for hvis det hadde vært meningen man skulle skrudd den opp hadde det vel vært mulig å finne ut av.
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 hmm..ja det var litt snodig, får bareprøve ¨å spisse den da;)
mari4ever Skrevet 21. juni 2009 #7 Skrevet 21. juni 2009 hmm..ja det var litt snodig, får bareprøve ¨å spisse den da;) hehe mange, mange som kom tilbake med disse eyelinerne tilbake når jeg jobbet på vita. du må kjøpe en god spisser og spisse med;)
Gjest Raptuza Skrevet 21. juni 2009 #8 Skrevet 21. juni 2009 Eg har tre av desse blyantane og for meg har det aldri vore noko problem å få kvesst dei....Syns dei er gode til ikkje å brekka og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå