Gjest Engangtil Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 Hei. Jeg tror jeg er en overfladisk person, har truffet en veldig hyggelig jente og trives godt i hennes selskap. Saken er den at hun nå et par ganger har prøvd å få kroppskontakt, men jeg tenner ikke i det hele tatt. Grunnen er at hun er overvektig og jeg tenner ikke på det i det hele tatt. Hvorfor er jeg slik? Noen som har noen råd?
Dyregod Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Hvis du ikke er tiltrukket av henne er det vel ikke noe lurt å fortsette... Jeg var selv i et forhold hvor jeg ikke tente ordentlig på han,men var sammen med han siden han var en bra fyr. Det slo tilbake på meg til slutt... Vel, jeg var to til en viss grad tiltrukket av han, hadde jo sex og sånt, men jeg så aldri på han som noe spesielt kjekk fyr... Når jeg ble sammen med en etter han som jeg virkelig syns var kjekk, ble forholdet mer lidenskapelig... (er slutt nå da, men av helt andre grunner) Men var jeg deg ville jeg kanskje prøvd litt til, det kan jo hende at du plutselig blir tent av å kysse henne og ta på henne. Men hvis det ikke skjer vil jeg anbefale deg å trekke deg tilbake på en snill måte. Det er sikkert mange som er uenige med meg og sier at du er en overfladisk drittsekk.. Men jeg vet hvordan det er, jeg tenner ikke på overvektige gutter... MEN jeg gir det alltid en sjans, hvis det ikke fungerer får man bare innse at det ikke blir noe. Lykke til!
Gjest Gjest_Tine_* Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Du er ikke overfladisk. Dere mangler kjemi, det er noe man ikke kan tvinge frem.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Det finnes jo mange hyggelige mennesker man trives sammen med, men det er jo ikke dermed sagt at man blir tiltrukket av dem. Jeg vil ikke si du er overflatisk selv om du ikke er tiltrukket av henne. Noen mennesker blir man venner med, andre blir man kjæreste med. Det handler om kjemi og tiltrekning.
Gjest DumDumDumUnge Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Tenner du ikke på henne så er det bare å gi opp. Det er ikke din skyld at du har andre ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå