Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei

sitter her litt urolig. forloveden har dratt til goetheborg for helgen og skal være på Liseberg og feste på byen.

er veldig urolig for strippeklubb osv.

er alene hjemme og må passe de to barna:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære hadde utdrikingslag i går, de kjørte go-cart, spiste indisk middag, drakk og gikk på strippeklubb. De koste seg veldig :)

Skrevet

Vel, hvis han er vokst forbi puberteten, finner han sikkert veien hjem igjen selv.

Gjest Gjest
Skrevet

er det greit for deg at han var på strippeklubb?

har en ekkel følelse i meg.

hva gjodre du i ditt utdrikningslag?

hvor mange prosent dra på strippklubb/leier stripper tror dere?

jeg prøver å distrahere meg men hjerte banker...

Gjest Miley
Skrevet

Hva galt tror du han kommer til å gjøre på en strippeklubb da? Er det ikke litt ekkelt å gifte seg med en mann du ikke stoler på?

Gjest Gjest
Skrevet

stoler jo på han, men blir sjalu av at han ser på nakne damer og blir tent...

tenker også på lapdance...

er ikke noe koselig tanke å forestille seg at kjæresten opplever dette..synes det er ganske vondt.

Gjest Gjest_mina_*
Skrevet
stoler jo på han, men blir sjalu av at han ser på nakne damer og blir tent...

tenker også på lapdance...

er ikke noe koselig tanke å forestille seg at kjæresten opplever dette..synes det er ganske vondt.

Vel, det er veldig forskjellig. Endel har stripper med privat dans / drar på strippeklubb, andre ikke. Veldig vanskelig å si uten å kjenne din partner.

Men har dere ikke pratet om dette på forhånd?

Skrevet

Det er nok ingenting å uroe seg for. La han ha det litt morsomt med gutta, regner med du stoler på han, og vennene hans?

Strippere er ikke horer liksom, de danser bare rundt i undertøy/bare en tråd, de prøver ikke å hoppe i køys med gutta.

De fleste normale menn ville tent på at en dame danset rundt i bare undertøyet rundt dem, hvis mannen syns kvinnen er attraktiv da selvfølgelig, men det er normalt, og hva gjør vel det egntlig? Han tenner på deg selv om.

Syns du skal finne på noe morsomt med barna eller noen venninner så du ikke sitter hjemme å tenker på det:)

Skrevet

Den eneste forskjellen på en strippeklubb og et sirkus er drinkene. Jo, også de der snablene da, hvis der er elefanter eller chippendales...

Du sitter vel ikke å gremmer deg om han er på fotballkamp heller, bare fordi du ikke er begeistret for sport? Slapp av og nyt livet.

Han setter sikkert pris på å være sammen med ei som er så snill at hun passer ungene hans, mens han er på utdritningslag.

Ofte, hvis det er voksne menn, drar de heller inn i "bushen", hvis de er friluftsfolk, hvor de blir fortalt noen advarende ord fra sine gifte venner. Større mengder alkohol kan forårsake at advarslene ikke synker inn, og det ulykkelige offer tropper opp i kirka likevel...

Ettersom jeg har sett ulike både mannlige og kvinnelige utdrikningslag. Og hvis jeg var deg, ville jeg spart engstelsen til etter at han tar kjønnskifteoperasjon.

Ring ei venninne, og finn på noe moro sammen med ungene. Og slapp av. Det var et godt råd.

Skrevet

Ville bare si at du er ikke alene om å ikke synes at strippeklubber er noe særlig. :)

Skrevet
er det greit for deg at han var på strippeklubb?

Jeg tenkte ikke på det, for vet han ikke liker sånt i det hele tatt :) Var mere kompisene som syntes det var rett å gjøre det i et utdrikingslag.

Skrevet

Og eneste forskjell på strippeklubb og stranda er at stripperne er mer slitne og profesjonelle, og at det oftest bærer preg av at det de gjør er rutine. Mens tenårings-chicksa på stranda velger minst mulige bikinier og byr seg frem mest mulig for å få mannfolkene til å stirre og få flaggstang.

Får samboer lov til å dra på stranda alene?

Skrevet

Uff, her fikk TS mange unødvendige svar :tristbla: Det er ikke alle som synes det er greit med stripping og det kan respekteres. Jeg har ingen ting i mot de som stripper, men ville heller ikke likt hvis han oppsøkte et sånt sted. Dette er a) pga han sier han ikke skjønner vitsen med og se på halvnakne damer på en klubb B) Han kan få akkurat samme oppvisninga hjemme :)

Gjest Gjest_Maggie_*
Skrevet

Heller strippeklubb en ekstremsport sier jeg!!!

Min mann ble tatt med på litt vel overdrevne sportslige arrangement. Brakk beinet (komplisert, måtte på sykehus, operasjon, hadde gips fra hofta til stortåa!) og vi måtte utsette bryllupet OG bryllupsreisen.

Jævla styr så jeg anbefaler heller strippeklubb! Det verste som kunne ha skjedd der var at han hadde fått en halvfeit i buksa.... :gjeiper: Who cares? Synes det er helt greit å se på pene sexy menn jeg også. Men det betyr jo ikke at jeg vil være utro!!!

Nok av jenter som har stripper i sitt utdrikningslag også.

Gjest Gjest_Maggie_*
Skrevet
Uff, her fikk TS mange unødvendige svar :tristbla: Det er ikke alle som synes det er greit med stripping og det kan respekteres. Jeg har ingen ting i mot de som stripper, men ville heller ikke likt hvis han oppsøkte et sånt sted. Dette er a) pga han sier han ikke skjønner vitsen med og se på halvnakne damer på en klubb B) Han kan få akkurat samme oppvisninga hjemme :)

Nå er det vel forloveren og kompisene som arrangerer dette da og stakkars brudgommen kan vel ikke akkurat noe for hva de har planlagt. Sånn sett så er det ikke slik at han oppsøker et sånt sted. Han havner der kanskje mot sin vilje fordi han har fått litt å drikke og kompisene har ordna det. Det er rimelig urettferdig å klandre han da.

Gjest Gjest_Kat_*
Skrevet

Har følelsen av at kvinner som har stripper i sitt utdrikningslag ofte blir hakket villere i nikkersen enn hva en mann som skal drikkes ut blir. Der i gården er det vel ofte også kameratene som digger det mest og kanskje brudgommen som blir flau.

Gjest Gjest_Liten_*
Skrevet
Heller strippeklubb en ekstremsport sier jeg!!!

Min mann ble tatt med på litt vel overdrevne sportslige arrangement. Brakk beinet (komplisert, måtte på sykehus, operasjon, hadde gips fra hofta til stortåa!) og vi måtte utsette bryllupet OG bryllupsreisen.

Jævla styr så jeg anbefaler heller strippeklubb! Det verste som kunne ha skjedd der var at han hadde fått en halvfeit i buksa.... :gjeiper: Who cares? Synes det er helt greit å se på pene sexy menn jeg også. Men det betyr jo ikke at jeg vil være utro!!!

Nok av jenter som har stripper i sitt utdrikningslag også.

Stakkars!

Så lenge de har det moro og ingen blir skadet så er det vel greit.

Skrevet (endret)
hei

sitter her litt urolig. forloveden har dratt til goetheborg for helgen og skal være på Liseberg og feste på byen.

Strippeklubb/stripper er jo vanlig på utdrikkningslag. Hvorfor er du veldig urolig for det da? Er vel ingen krise om han tar noen øl og ser på noen halvnakne damer 1 kveld - er jo mer en "tullegreie" og jeg går ut i fra at mannen din ikke er utro. Men om du har veldig problemer med det, så burde du jo ha sagt det til han da. Kunne godt skippet strippere jeg dersom jeg skulle gifte meg, om det virkelig plaget the wife to bee.

Endret av kristian82
Gjest Gjest
Skrevet

Det hadde vel vært verre om han havna på spillebule og spilte bort alle pengene sine/deres!

Gjest Milleviss
Skrevet
hei

Dette er bortkastet energi. Det værste som kan skje skjer nok bare i hodet ditt!!

Det er din fantasi som er problemet her og ikke det som faktisk kommer til å skje!

Og HVA egentlig er du urolig for vedr. strippeklubb??? De er ikke prostituerte og din tilkommende mann er vel (forhåpentligvis) ikke av typen som klår på eller har sex med fremmede damer heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...