Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er på desperat jakt etter en concealer som kan skjule lilla/blå sirkler under øynene.

Noen som har noen forslag? Jeg vet mange her sverger til Magic Concealer, men den gjorde ingenting for meg. Jeg behøver antagelig noe med litt mer dekkevne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du behøver mer dekkevne enn Magic Concealer, er ikke Touche Eclat tingen, da det er mer en highlighter enn en concealer. Jeg får dessuten tørr, kløende hud hvis jeg bruker den mer enn 2-3 dager i slengen.

Helena Rubinstein har en mer dekkende concealer enn MC; den heter Extreme Concealer, og kommer også i en liten tube. Kanskje du kunne teste ut denne? Ellers finnes det concealere i kompaktform, fra for eksempel GloMinerals, MAC eller Make Up Store. Personlig synes jeg disse kanskje blir litt tørre i formen, men det kommer sikkert an på hudtypen din. :)

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg bruker Kanebo's, som er i ein liten penn/hylse med pensel. DEkker godt, og har ikkje noko skimmer eller highlight-effekt.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde også HR magic concealer, den gjorde ikke noe spesielt for meg heller..!

Prøv Glo minerals sin undereye concealer, den er veldig god:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...