Gjest No wonder women Skrevet 20. juni 2009 #1 Skrevet 20. juni 2009 (endret) I en annen tråd her er det ei som lurer på hvordan hun skal avslutte et vennskap. Så sier en annen; vennskapet gav meg ingenting. Hva forventer man egentlig av en venn? Endret 20. juni 2009 av No wonder women
Gjest MåneSkygge Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Det spørs jo litt. jeg har flere venner. En av dem er en som alltid stiller opp og som jeg kan prate med om alt. Hun er den som har hjulpet meg igjennom tøffe tider og vi snakker sammen hver dag. Fra henne forventer jeg at hun er der om ting er vanskelig. Forventer også at hun kommer til meg når livet hennes er vanskelig. Så har jeg noen venner som er på ett litt mer overfladisk plan. Vi møtes på kafe`drar på byen sammen ol. Disse kan jeg vel også fortelle det meste til men det er ikke så ofte jeg velger og dele de tyngste dagene med dem. De forventer jeg ikke så mye av heller. men jeg forventer at de er ærlige og at jeg kan stole på dem.
Gjest Purple Haze Skrevet 20. juni 2009 #3 Skrevet 20. juni 2009 Jeg har mange bekjente, men kun noen få virkelig gode venner. De har jeg kjent i over 20 år, og håper å ha dem som venner resten av livet. Jeg forventer at de er ærlige med meg, at de er til å stole på, at de støtter meg når det trengs, men også sier i fra hvis jeg er helt ute og kjører... Og jeg forventer at de er åpne mot meg, tør å stole på meg, tar initiativ til at vi skal være sammen, deler ting med meg, og tør spørre om hjelp. Og jeg stiller de samme kravene til meg selv som deres venn.
Gjest MåneSkygge Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Og jeg stiller de samme kravene til meg selv som deres venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå