Kipa Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 har fått meg en nokia 6610. Det står at man kan bruke egne bilder i jpg - format å ha de som skjermesparer...Mne er det noen som vet hvordan jeg gjør dette????
jordbær Skrevet 30. juli 2003 #2 Skrevet 30. juli 2003 Kan du ikke bare ha klokka da? Har du lest feil, kanskje? Du kan ha dine egne bilder som bakgrunnsbilde..
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #3 Skrevet 30. juli 2003 Ja men hvordan lager man bilde på telefonen av egne bilder da?? Har også kjøpt meg en 6610 nå, og prøver å oppdatere meg for fullt :D
Mania Skrevet 30. juli 2003 #4 Skrevet 30. juli 2003 Du må laste det opp. Dette gjøres f.eks fra www.telenor.no/mobil Logg deg inn, gå til MMS og følg veiledningen derifra. (det samme gjelder sikkert andre mobiloperatører.)
Kipa Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2003 mente bakgrunn, men får ikke det til heller. Sendte etter fra se og hør... men får det ikke fram... - Det står bare sjekk IP adresse...
jordbær Skrevet 30. juli 2003 #6 Skrevet 30. juli 2003 Det billigste i lengden, er å kjøpe seg en datakabel som brukes mellom telefon og PC, eller et infrarødadapter som kobles til PCen og opp mot telefon. Dette er billige løsninger hvis du skal installere gratisspill og programmer. Programvare følger med telefonen. For de som har mulighet: Gratis spill til 6610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå