Sex skal være gøy..... Skrevet 9. august 2003 #21 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg er i samme situasjonen! Men det er jeg som ønsker å runke. Men jeg gjør det ikke, for å respektere min kjæreste. Jeg er rimelig lei av kvelds sex, eller sovesex. Det er rett og slett litt for kjedelig. Jeg har i løpet av årene utviklet sexualiteten min i retnig av litt sære interesser. Ikke lakk og lær og sånn, men det gjelder vann. Sex i og rundt vann, som i dusjen og liknende der det er blaut hår. Jeg blir veldig opphisset av vått hår. Dette har jeg ikke fått henne med på, og sexuellt spriker vi så masse at jeg opplever full tenning kun ved sidesprang. Jeg er fremdeles veldig glad i henne, men sexuellt er vi ikke på bølgelengde. Fra mitt synspunkt så er det henne som er kjedelig når det gjelder sex. Mitt råd til deg er å snakke om det er noen hemmeligheter som han holder på. I mange forhold kan det være vanskelig å fortelle hva det er han liker, det kan være rimelig heftige greier, eller som min lille fetich. Iallefall så kan det være at han ønsker å spare seg (ikke ronke) til dere sammen kan oppfylle hans ønsker. Sex er jo sammarbeid mellom begge, vist du kan hjelpe han så får du muligens veldig masse tilbake!!! PS Vi menn lyver akkurat like mye som kvinner når det gjelder sex! ( hvor mange damer har "faket" en orgasme ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joop Skrevet 9. august 2003 #22 Del Skrevet 9. august 2003 Sidesprang?? :o Du kompis, dette er et kvinneforum. Den setningen du skrev der vil ikke bli sett på med blide øyne, kjenner jeg denne gjengen av damer rett. :blunke: Hvorfor prøver du ikke å snakke mer med henne, forklare hvor viktig dette er for deg? Eller i det minste innrømme at du puler fremmedhull og spørre henne om hun synes det er greit? Feiging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sex skal være gøy..... Skrevet 9. august 2003 #23 Del Skrevet 9. august 2003 Hehe, tenkte den fikk bein å gå på. :blunke: Siden hun er fra en annen kultur er det litt vanskelig å oppnå det jeg ønsker. Og hvorfor er det så utrolig ille med ett sidesprang eller to, så lenge det ikke er følelser som kan ødelegge forholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2003 #24 Del Skrevet 9. august 2003 Siden hun er fra en annen kultur er det litt vanskelig å oppnå det jeg ønsker. Og hvorfor er det så utrolig ille med ett sidesprang eller to, så lenge det ikke er følelser som kan ødelegge forholdet? Noen mennesker mener at et sidesprang ER å ødelegge forholdet. Har med noe som heter tillit å gjøre. Men for all del, hvis hun synes det er greit så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 9. august 2003 #25 Del Skrevet 9. august 2003 Jeg er i samme situasjonen! Men det er jeg som ønsker å runke. Men jeg gjør det ikke, for å respektere min kjæreste. ....men denne respekten omfatter ikke puling med andre, altså...? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå