Gå til innhold

Hva gjør dere?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ganske ofte blir det til at min mann runker når han legger seg. Enten bare for å sovne eller for å få en "kjapp nytelse" før han sovner.

Om jeg ligger sidenav han spiller ingen rolle.

Det hender jeg blir nokså irritert på dette, både fordi han da nesten vekker meg ved at han gjør dette, eller så føler jeg meg oversett. Jeg føler det er urimelig av meg å reagere slik, for man skulle jo kunne være så naturlige sammen, men likevel blir jeg lei og sur av det noen ganger..

Hvordan reagerer dere når deres kjæreste/mann/samboer runker ved sidenav dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg hadde blitt litt tent hvis mannen min gjorde det.

Forøvrig vil jeg gjene at han skal finne ut om jeg vil være med på litt kos før han bare konsentrerer seg om seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg faktisk aldri opplevd,heldigvis må jeg nesten si!

Hvis gubben min føler trang til utløsning,så må han jo bare si fra....

Jeg hjelper til, med glede! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen få ganger sjekker han om jeg vil være med på moroa, men som regel er det bare at han vil ha en kjapp runk før han sovner.

Viser jeg at jeg er intressert også, blir det sjelden til at vi har sex fordi han er trøtt og sliten, og bare vil ha den runken.

Dette skjer gudsjelov ikke hver gang, men nok ganger til at det gjør meg irritert.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Bra sovemedisin selvfølgelig, men jeg hadde ikke fått sove - jeg hadde blitt tent... så da kunne vi jo ligge der ved siden av hverandre da med hver vår hånd mellom våre egne ben - så gørr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Jeg har aldri opplevd at en mann har runket ved siden av meg (uten at jeg "var med på det"..) Tror jeg ville blitt litt ille berørt.. kan han ikke gå et annet sted å gjøre det? Eller invitere deg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til deg som startet tråden

Du virker lei deg for at det er som det er, stemmer det? Hva sier din mann hvis du tar opp temaet med ham? Forstår han at du ikke liker situasjonen?

Prøv å gjør noe med det, hvis du vil kan du jo kanskje starte med å "tilby" å kose med ham. Dvs, å snu problemet il noe som kan være mer positivt for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

til forfatter av hovedinnlegget:

Er denne ronkingen virkelig noe å ta på vei for?

onanerer aldrig du?

Kanskje han gjør dette for å få til å sove???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er meg som er gammel og sær, men jeg synes at onanering tilhører den enkeltes privatliv. (Unntatt hvis det foregår i en naturlig"setting" selvfølgelig). Har aldri opplevd det, men ville nok ha bedt vedkomende om å fullføre sitt ærend på toalettet eller et annet sted. Spesielt hvis det plaget meg og jeg f.eks. ikke fikk sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Det har jeg faktisk aldri opplevd,heldigvis må jeg nesten si!

Hvis gubben min føler trang til utløsning,så må han jo bare si fra....

Jeg hjelper til, med glede! :sjarmor:

Som jeg skulle sagt det selv! :briller:

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne han ikke tatt den på badet da - før han la seg. Skjønner at det er forskjell på det å ville ha "full sex" og det å ta en kjapp håndjager, men hadde følt meg skikkelig dum om jeg lå vedsiden av og ble oversett i sammenhengen. En annen sak er at jeg sannsynligvis ville blitt tent om kjæresten min gjorde noe sånt - og dermed søvnløs hvis han bare la seg til å sove :o :o

Suz :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min type runker ikke foran meg,tror ikke han gjør det generelt.vi har ofte sex,så behovet er vel ikke der.mannen din er vel lat? gidder ikke stresse med vorspel,tar tidvil vel bare ta en kjapp en og legge seg? er ikke bestandig man er i humør,men du kan jo spørre om han ikke kan gjøre det på do hvis det plager deg? tror ikke jeg ville likt det hvis duden min plutselig hadde begybt å nappa i løken for harde livet...akkurat som om ikke jeg gir han det han vil ha liksom.. :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noen ganger har jeg lyst på sex med meg sjøl, som oftest har jeg lyst på sex med kjæresten min. Han har det likedan. Solosex og parsex er to svært forskjellige ting, og ingen av oss vil unnvære noen av delene, men vil vi være alene, så vil skal vi være alene.

Jeg føler meg ganske sikker på at kjæresten din ønsker å kose sammen med deg jeg, når han koser seg ved siden av deg i senga.

Vis at du er våken og inviter til kos når han setter i gang, om ikke annet kan du være ivrig tilskuer? Selv om en ikke orker/ har lyst til å ha sex er det mye nytelse i å oppleve at kjæresten har det godt, eller å oppleve at kjæresten liker at du sjøl har det godt. (Uff for ei vrang setning....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tenk så rart, du irriterer deg over noe jeg ønsker meg skikkelig mye,

for er det noe jeg tenner på så er det akkurat det du beskriver der :wink:

Men kjæresten min nekter å onanere foran meg, fordi han synes det er flaut :(

Nå har han gått med på å filme seg selv mens han gjør det, som et kompromiss :lol: Og når jeg tenker på det er det jo helt teit. Men det er tydeligvis viktig for meg da..., sier litt om meg kanskje :roll:

Tror du at du kan greie å snu det til noe positivt at mannen din onanerer ved siden av deg? Kanskje du kan høre ekstra godt etter neste gang. Sett deg inn i opphisselsen hans, og se om det tenner deg. Spør han om å lette på dyna så du får se :blunke: Bare et tips...

Ja, ja - du får ha lykke til uansett :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halloen!

Her er det noe muffens. Menn kan inn i mellom, og særlig hvis det ikke blir noe på dem på en stund ta seg en med Frøken Høyre, fordi det er enkelt og godt. MEN en man som har en kvinne liggende naken og "villig" ved sin side som overser henne og heller vil runke er det noe med. Dvs at han overhodet ikke er interressert i deg for øyeblikket. De fleste menn med selvrespekt og med kjæreste ville ovehodet ikke finne dette. Dere kan si hva dere vil, men denne mannen er overhodet ikke tennt på kvinnen sin og mener tyderligvis at han får større nytelse med å runke, enn sex med dama. Årsakene kan selvfølgelig være så mangt, men for øyeblikket har du et problem. Hvis det er slik at du er "våt og villig" og ikke en tørr og kjedelig "tømmerstokk" som alle menn hater som pesten, ja da har han for tiden ingen følelser for deg......Dessverre :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bravo til alle som viser entusiasme! jeg er i den situasjonen at min kone ofte avviser meg når jeg foreslår sex. Det hender da at hun foreslår at jeg kan ta meg en runk i stedet. Det er litt nedtur, men det tenner meg at hun ser på. Jeg gjør alt for at hun skal få et lite show, ligger ikke bare rett ut og i sengen og drar'n! Men allikevel viser hun ikke noe særlig interesse. Hmm...Tro meg, jeg er en kjekk kar! ...men veldig frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd det, men ville ikke likt det. Hadde følt meg helt oversett..

Enten hadde han måttet gå et annet sted å gjøre det, eller invitere meg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har aldri opplevd det, men ville ikke likt det. Hadde følt meg helt oversett..

Enten hadde han måttet gå et annet sted å gjøre det, eller invitere meg med..

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...