Gå til innhold

Brystreduksjon

-ida-

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot

Blir ikke noe bedre at jeg er liten heller. Jeg er 1,52 høy, og målet 29 cm fra halsgrop til brystvorten. Det er mye pupp på liten kropp. Er 10 cm fra bh til livet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uh... det er enda verre ja...

Jeg er heldigvis litt høyere - 165 cm ca, så det blir ikke så massivt på meg, men jeg tror ikke det er mer enn 10 cm fra bh'n til livet mitt heller :o

Hvis du får noe mer info på reduksjoner så pm meg - eller noe annet. Jeg tenker alvorlig på det.

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Har masse info, det er bare å søke på yahoo.no så kommer det mase klinikker.

Er så dumt at det er mye dyrere og mer risikabelt enn silikon, og færre før/etter bilder.

Vurderer det også seriøst, men har ikke penger nå hvis jeg må betale selv. Bør nok prioritere huskjøp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal søke litt på nettet. Jeg syns det er helt utrolig at det ikke har blitt fokusert mer på denne typen operasjon...

At kostnadene er større er også tragisk. Jeg kommer sannsynligvis aldri til å få råd, men det er en drøm å få "normale" vedheng... *sukker tungt* :(

Skjønner selvfølgelig at det er vikig for enkelte å få forstørret brystene, men det er faktisk ikke noe fysisk problem å ha små pupper - snarere tvert imot... :roll:

Kanskje viktigere med hus enn små pupper ja.. smartingen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Har sett mange på silikontråden klage over at de ikke finner klær som passer. for noe tull. Kjenner mange helt flate jenter, og de kan ha på det meste. Eventuelt bruke en bh med innlegg. Da klager de over at de MÅ bruke bh.

HALOO? Hva med oss? Jeg må bruke str 42, er 70 cm rundt ryggen, og ser ut som en dass. har en jobb der drakt hadde vært kjekt å ha, men ermene rekker meg nesten til knærne, og livet er nedenfor hoftene for at det skal passe over brystet.

Tilogmed skjorter i str 42 spriker over brystet.

Uansett hva jeg har på meg blir det trangt og med kløft, er slettes ikke alltid jeg vil ha det slik. Alternativet er å gå i subbete gensere.

Suzy, skal vi love hverandre at vi tar det opp neste gang vi er hos legen? Jeg skal dit i september. Så holder vi hverandre oppdatert! OK?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! :D

Lover på tro og ære at jeg skal ta det opp. Skal bestille time om ikke så lenge uansett for datter'n har fått sånn allergi - og jeg med...

Skal love å holde deg oppdatert - og du meg.

Det er lettere å finne klær når du nesten ikke har pupper enn når du har for mye - det sier seg sjøl. Menn har jo klær og det er ikke så mange av dem som har pupper :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Folkens...

Kan dere la oss andre få vite hva legene deres sier om resultatene fra privat/offentlig operasjon i forhold til arr og slikt?

Har lenge vurdert det, men er mest redd for at arrene skal bli så store at de blir et nytt problem... :o

Jeg syntes ikke de før- og etterbildene ser noe særlig bra ut, men det står sjelden hvor lenge det er siden operasjonen. Vil sikkert være stor forskjell på om det bare er 2-3 måneder eller 1-2 år etterpå.

Vil i hvert fall ikke ha "motorvei-arr" rundt hele brystkassa...!!! :ler:

BC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det, tror jeg ikke det er noe problem å få dekket utgifter til operasjon for noen av dere.. ikke slik dere beskriver det. Mine pupper er blitt større etter at jeg fikk barn og ammet, så det at de blir mindre tror jeg ikke dere behøver å tenke på. Heller motsatt.

Jeg skjønner at amming og graviditet er et bekymringsmoment, og selv om jeg vet hvor positivt amming er for barnet, så må jeg si med hånden på hjertet at alt det jeg leste om amming og hvor mye kos det var, så føler jeg nå at det var oppskrytt. Jeg har som sagt bare litt melk til barnet mitt, og vurderer å slutte nå når hun er 6 mnd pga. at det er blitt mye styr for lite. Men det er jo en annen diskusjon da.

Arrene er slett ikke ille, jeg tenker aldri over det. Gikk toppløs i syden for to år siden jeg, og det var helt greit. Litt vises det jo, men det har vel ikke noe å si. Hvis ikke dere har GOD råd, så må det vel være best å gå gjennom det offentlige og få det dekket? Slike operasjoner tror jeg koster over 40 000. Det er gode kirurger der og. Du er selv med på og bestemmer hvor mye de skal fjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev -

Gikk toppløs i syden for to år siden jeg, og det var helt greit.

Amber du er tøff!!!

Det er flere år siden jeg viste meg i en bikinitopp!!! :o

Men jeg er litt opphengt i arr, og må bare spørre - Sydde de innvendig? Brukte de slik tråd som løser seg opp? Forsvant rødfargen på arrene? Hvor lang tid tok det? Blir de også brune i fargen?

Også lurte jeg på om du (eller noen andre her) fikk endret fasong på brystvortene? Ble det vellykket? (Mine er ulike, så jeg håper de kan fikse det også i tilfelle...)

Amber, kan jeg få spørre hvilket sykehus du fikk gjort inngrepet på?

Beymret BC.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...