Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Uff, jeg føler meg som en dust. Har avtalt å treffe en fra nettet for første gang i morgen. Jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg og angrer på at jeg i det hele tatt sa ja. Jeg er ikke over x-typen og føler nye menn er dødfødt nå. Skal jeg gå eller være kjip og melde avbud i siste liten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uff, jeg føler meg som en dust. Har avtalt å treffe en fra nettet for første gang i morgen. Jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg og angrer på at jeg i det hele tatt sa ja. Jeg er ikke over x-typen og føler nye menn er dødfødt nå. Skal jeg gå eller være kjip og melde avbud i siste liten?

Har du overhodet ikke lyst og angrer så er det kanskje like greit å melde avbud. Er jo ikke noe morro å gå på date med en dame som ikke vil være på daten (selv om han kanskje ikke merker det). Men er kanskje like greit å bare kutte det ut med engang, istedet for å gå på en date og kanskje få han enda mer interessert...Men kunne jo hende det var positivt for deg å tenke på noe annet enn exen, at du kanskje bare må "hoppe i det"..?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Jeg kjenner at jeg egentlig ikke bryr meg og angrer på at jeg i det hele tatt sa ja. Skal jeg gå eller være kjip og melde avbud i siste liten?

Kjenner jeg meg veldig igjen i. Det er vel ikke bra å gjøre som meg heller...dvs. å si ja for å være høflig, for så å melde avbud i siste liten.

Kanskje du bør bli flinkere til å si nei fra starten av.

Skrevet

Bare vær ærlig å si det som det er og avlys daten!

Skrevet

Jeg hadde foretrukket at du sa ifra så snart som mulig. Vær gjerne så ærlig med ham som du er med oss, du trenger ikke å finne på en falsk unnskyldning.

Skrevet

Akkurat nå har jeg en blandet følelse av at jeg bare bør hoppe i det, møte han og kanskje bli positivt overrasket istedet for å kjipe ut, men samtidig føler at det ikke er vits siden jeg ikke er i riktig "modus" for å treffe noen nye.

Men når sant skal sies så hadde jeg lyst å møte han da jeg sa ja. Sa det ikke bare for å være hyggelig. Men nå som det nærmer seg har jeg kanskje fått litt kalde føtter.

Tror likevel jeg skal gi det en sjangs. Vet det krever litt innsats og jeg må prøve å være tilstede. Og hvis ikke det funker så er det jo bare å takke for seg etter en øl eller to.

Skrevet

Du kan også forsøke med en øl eller to før du treffer ham. ^^

Skrevet

Jeg synes du skal hoppe i det så lenge du egentlig hadde lyst når du sa ja!

Er nok som du skriver at du har fått kalde føtter, og det er jo ikke rart hvis det er første date etter forrige forhold :)

Så hopp i det og skriv her etterpå om hvordan det gikk:)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Bare fortsett å la være å komme over eksen du. Det er nok det tryggeste!

Skrevet
Bare fortsett å la være å komme over eksen du. Det er nok det tryggeste!

Hva mener du? Vente med å date for å komme over eksen først eller date for å komme over eksen tidligere?

Gjest minne
Skrevet

Brutal mann er bare morsomt, ikke ta alt seriost TS : )

Hvorfor sitte hjemme og deppe over eksen >? Selv om du skal pa date betyr det ikke at du er i et forhold. Ha det litt morsomt, hvis denne fyren er ok sa faar du jo bare si det som det er, og dere kan kanskje vaere venner ? : ) Men det aa minne seg paa eksen og ikke ha det goy ut, spise, drikke litt, slike ting som hjelper paa i hverdagen, hvorfor ikke?

Gjoer det du foeler for : )

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hva mener du? Vente med å date for å komme over eksen først eller date for å komme over eksen tidligere?

Les det jeg skrev med ironi. Mao, du kan jo sitte der å ikke ha lyst å møte mennesker resten av livet ditt. Om du vil det er jo opp til deg. Jeg gir deg bare alternativer og konsekvenser.

Gjest Gjest
Skrevet

Man trenger da ikke å ta livet så alvorlig? Det er faktisk ikke meningen man skal gifte seg med alle man går på date med.

Skrevet

Som jeg skrev over, jeg gir det en sjangs! Jeg VIL jo komme over x'en, føler meg bare ikke klar for å gå videre. Det er ikke sånn at jeg sitter inne og sipper, er aktiv og sosial, men har ikke hatt øyne for andre menn på en stund. MEN nå skal jeg visst på date i kveld. Skal heller fortelle hvordan det gikk :)

Skrevet

Møt han, men senk ambisjonsnivået. Ha som mål ha ha en hyggelig kveld uten tanke på kjærlighet og sånn. Du kan godt si at det er tidlig for deg å finne kjæreste nå, siden x-restene forstyrrer deg en del. Men det er ikke for tidlig å starte et godt vennskap. Det er ikke for tidlig å ha det hyggelig, og kanskje du til å med får et kompliment. Legg igjen stress og nerver, og nyt kvelden.

Skrevet

Jeg gikk på date i går og hadde et par hyggelige timer. Selvom det ikke var gnister i luften og love at first sight akkurat, syns jeg så absolutt han var verdt det. Hyggelig type, men mer vennepotensiale enn kjærestemateriale. Det var iallefall førsteintrykket. Vi utveklet iallefall tlf numre så får se hva som evt. skjer videre. Takk for oppmuntring allesammen!!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Sånn skal det være. Det er rette innstillingen!

Bare husk å sette frem venneavgjørelsen fort som faen :) Hvis ikke får du bare en mann som atter en gang har gått i vennefella uten å vite hvorfor.

Skrevet
Jeg gikk på date i går og hadde et par hyggelige timer. Selvom det ikke var gnister i luften og love at first sight akkurat, syns jeg så absolutt han var verdt det. Hyggelig type, men mer vennepotensiale enn kjærestemateriale. Det var iallefall førsteintrykket. Vi utveklet iallefall tlf numre så får se hva som evt. skjer videre. Takk for oppmuntring allesammen!!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...