lille_mei Skrevet 18. juli 2009 #81 Skrevet 18. juli 2009 Jeg leste en gang en bok om en gammel mann som ville ha hjelp til aktiv dødshjelp. Der fikk du følge begge. Både historien til den gamle mannen og til det menneske som skulle hjelpe han med å dø. Jeg husker ikke tittelen. Men det er den som huskes sterkest når jeg skal skrive her. Også husker jeg ikke tittelen!!!!!
Emoticon Skrevet 20. juli 2009 #82 Skrevet 20. juli 2009 "Venstre hånd over høyre skulder" av Selma Lønning Aarø Millenniumstriologien, Stieg Larsson 1900-triologien, Gunnar Staalesen
Gjest Gjest_Student_* Skrevet 20. juli 2009 #83 Skrevet 20. juli 2009 Hvilken bok rørte ved ditt hjerte eller bare var så fasinerende eller spennende at du ikke klarte legge den fra deg? Det var boka Love, Ellen. A mother/daughter journey - skrevet av Betty DeGeneres
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #85 Skrevet 22. juli 2009 Det var boken "hva skal vi med stjerner nå" skrevet av Espen Olafsen. Dette er en bok som er skrevet etter han mistet sin kone og sønnen sin mor i Tsunamien. Jeg har også lest flere bøker om denne hendelsen, men denne var fantastisk fengende og godt skrevet. Jeg gråt og leste og gråt litt igjen. Jeg leste hele boken samme dag, jeg klarte ikke å legge den fra meg.
Gjest Raptuza Skrevet 26. juli 2009 #86 Skrevet 26. juli 2009 * 1984 av George Orwell * Mitt liv, min frihet av Ayaan Hirsi Ali. * Den trettende fortellingen av Diane Setterfield
hjertesukka Skrevet 26. juli 2009 #87 Skrevet 26. juli 2009 Mange. Men kom akkurat på denne, som jeg ikke greidde å legge fra meg for jeg bare måtte vite hvordan det gikk: "Skjulte forbindelser" av Susan Lewis. Fin sommerlektyre og lettlest!
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #88 Skrevet 28. juli 2009 Jeg leste en gang en bok om en gammel mann som ville ha hjelp til aktiv dødshjelp. Der fikk du følge begge. Både historien til den gamle mannen og til det menneske som skulle hjelpe han med å dø. Jeg husker ikke tittelen. Men det er den som huskes sterkest når jeg skal skrive her. Også husker jeg ikke tittelen!!!!! "Nåde" av Linn Ullmann, kanskje?
Gjest Alhelí Skrevet 28. juli 2009 #89 Skrevet 28. juli 2009 Illusjonenes bok av Paul Auster. De få utvalgte av Peter Høeg. Steppeulven av Hermann Hesse (leses nå).
trulta_ Skrevet 29. juli 2009 #90 Skrevet 29. juli 2009 (endret) Det er nok mange. Men jeg er enig med de fleste her angående Stieg Larsson bøkerne. Endret 5. august 2009 av trulta_
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2009 #91 Skrevet 30. juli 2009 Song of Ice and Fire bokserien av George R.R Martin uten tvil.
Gjest Chrizzy Skrevet 30. juli 2009 #92 Skrevet 30. juli 2009 The Chamber - John Grisham Den siste av de..
Gjest Cmillen Skrevet 30. juli 2009 #95 Skrevet 30. juli 2009 Ikke Rør Deg..av Margaret Mazzantini(el noe sånt) Satt på bussen og gråt mens jg leste hver dag..pinsamt!! Men utrolig fin og rørende, kan den nesten utenat nå og griner like mye hver gang!!
lille_mei Skrevet 31. juli 2009 #96 Skrevet 31. juli 2009 "Nåde" av Linn Ullmann, kanskje? Jaaaaa...... Den gjorde et sterkt inntrykk
Gjest Melchizedek Skrevet 31. juli 2009 #97 Skrevet 31. juli 2009 Tja om boken er på rundt 100 til 150 sider pleier jeg bare og lese den ferdig uansett om den er bra eller kjedelig
Mermaid Blues Skrevet 1. august 2009 #98 Skrevet 1. august 2009 Nattefokk av Johan Theorin Enig! Jeg måtte riktignok sove med lyset på den natta.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2009 #99 Skrevet 2. august 2009 Mange. Men kom akkurat på denne, som jeg ikke greidde å legge fra meg for jeg bare måtte vite hvordan det gikk: "Skjulte forbindelser" av Susan Lewis. Fin sommerlektyre og lettlest! Hva er den engelske tittelen på dette?
Sheherasade Skrevet 2. august 2009 #100 Skrevet 2. august 2009 Har akkurat lagt ned The Russian Concubine av Kate Furnivall. Nydelig, spennede og gripende. Nå må jeg få tak i oppfølgeren The Concubine's secret! :rødme: http://www.fantasticfiction.co.uk/f/kate-f...n-concubine.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå