Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest KatzenThang
Skrevet (endret)

...

Endret av KatzenThang
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry Potter-bøkene, absolutt! Har ligget til sent på natt og så vidt klart å tvinge øyene åpne for å lese ferdig.

Trist å være ferdig med siste bok, var som å miste en god venn.

Skrevet

Oi.. Det er mange..

Paolo Coelho - Alkymisten

Kahlil Gibran - Profeten

Bear Hart - Vinden er min mor

Susan D`Arcy & Rob Edwards - Kjære Gemma

Ernest Hemingway - Farvel til våpnene

Dan Brown - DaVinci-koden

Henrik Ibsen - Brand (derav nicket) :fnise:

Samt Isfolket-bøkene av Sandemo :sjenert:

Skrevet (endret)

"Vannliljen" av Hanne Dahl og "I morgen var jeg alltid en løve" av Arnhild Lauveng er bøker som gjorde et veldig sterkt inntrykk på meg.

Triologien til Stig Larsson og "På flukt" av Liza Marklund klarte jeg heller ikke legge fra meg.

Endret av Leiah
Gjest Purple Haze
Skrevet

Enkelte bøker har tatt fra meg nattesøvn, sørget for at huset ser ut som en svinesti, og vært med meg på do...:P

Det må bli disse:

- Beatles av Lars Saabye Christensen

- Halvbroren av samme forfatter

- Milleniumsserien av Stieg Larsson

Jenta som lekte med ilden var absolutt best, og jeg klarte ikke legge den fra meg.

- Da Vinci-koden av Dan Brown

Skrevet

Jeg er ikke akkurat noen bokorm, men har da lest litt da. Sliter egentlig veldig med å løsrive meg når jeg først har kommet et lite stykke inn i handlingen :)

Men de verste tilfellene mine...hmm

- Mötley Crüe: The Dirt.

- Nikki Sixx: The Heroin Diaries.

- Tommy Lee: Tommyland.

- PS: I love you.

- en annen jentebok som jeg ikke husker navnet på. Leste den ut på 5 timer.

Gjest Ketil
Skrevet

Har ikke lest en bok siden i fjord, men glemmer aldri 23-salen av Ingvar Ambjørnsen.

Skrevet

Millenium triologien!

Bra og spennende bøker- MEN, bok nr 1 måtte jeg nesten halvveis igjennom, før den kom ordentlig i gang.

"Ida's dans".

Den MÅ leses. 2 år siden jeg leste den, og jeg skal lese den igjen snart. Jeg gråt og jeg gråt. Veldig rørende bok, om en mors beretning om datterens kamp mot kreften.

"Ps. I Love You".

Fin, trist og til tider hysterisk morsom.

Skrevet

Det jeg har lest av Jo Nesbø (med unntak av Frelseren) og ihvertfall "Stormens Tid" av Ken Follett.

Skrevet

Shadow of the wind/vindens skygge...utrolig bra! Anbefales for de som liker litt mystiske historier. :jepp:

Gjest Gjest_Hmm..._*
Skrevet

Har endel bøker å nevne som må nevnes, jeg da... Blir liksom så opphengt i bøkene jeg leser... :sjenert:

Stephenie Meyer - Twilight-sagaen; Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn, Midnight Sun (ikke gitt ut, men ligger på hjemmesiden hennes :) )

Dan Brown - Da-Vinci Koden, Engler og Demoner, Iskaldt Bedrag, Den Digitale Festning

Jo Nesbø-Snømannen (grotesk! :jepp: )

Henning Mankell - Kineseren

Camilla Läckberg - Steinhuggeren, Predikanten, Havfruen

Kate Mosse - Gravkammer (Fantastisk bok, med masse fransk "historie", utrolig fasinerende!)

Etter å ha sett Harry Potter filmene blir det nok til å lese bøkene også, og antakeligvis resten av Läckbergbøkene.

Som dere kanskje skjønner går det mye i krim og spenning, så hvis noen skulle ha noen gode tips til gode bøker man bare MÅ lese (gjerne fra noen med litt samme smak som meg :ler: ) så er jeg evig takknemmelig!

Skrevet

Kabalmysteriet av Josten Gaarder, Harry Potter og Menn som hater kvinner. Vil lese resten av millenium-serien, men de er så klart utlånt på biblioteket. Kjenner jeg har litt vanskelig med å komme i gang med lesingen igjen, vil jo bare lese dem. :snurt:

Skrevet

Twilight, New Moon og Eclipse. :sjenert: Har ikke fått kjøpt Breaking Dawn enda. :(

Skrevet (endret)

Avalon-Marion Zimmer Bradley

Enders game-orson scott?

Pillars of the earth-ken follet

Labyrinten-kate moss

Endret av Avalon
Skrevet

* The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro

* North & South av Elizabeth Gaskell

* Emma av Jane Austen

* Jane Eyre av Charlotte Brontë

* Idas dans

* Bridget Jones' dagbok og Bridget Jones på randen, begge av Helen Fielding.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Hilde K S
Skrevet
Har ikke lest en bok siden i fjord, men glemmer aldri 23-salen av Ingvar Ambjørnsen.

Jepp. Den satt godt i mellomgulvet.

Skrevet

Enig! Den sitter klistret. Utrolig bra bok!

Skrevet

Åsa Larssons bøker

Camilla Läckbergs bøker

Gjest Gjest
Skrevet

Øya av victoria hislop

Svalbard 1969 av Bjørn Økern

Skrevet (endret)

Stieg Larsson - Milleniumstriologien

Stephanie Meyer - Twilight serien

Jo Nesbø - Harry Hole

Camilla Läckberg (og det kommer straks en ny :bolledeig: )

Endret av Kit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...