Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke hvor jeg skulle plassere dette, men prøver her!;D

Hei å hopp ejg er ny forresten =)

Han jeg er forelska i/holder på med, sa natt til i går at han hadde fått følelser får meg... å at jeg bare kunne spør kompisen hans om det om ejg ikke trodde han.. han sa mye annet også... Eller han var ikke full, jeg var ikke full... men vi hadde drukket litt begge 2.... og han sa han hadde blitt mye m"modnere " siden sisst å var klar får meg.. å sporte hvordan folk finner ut at de vill ha et "forhold" får han ville det med meg. han sa at han trodde ejg var den "rette", at jeg var jenta hans, å at han kunne vært ute med andre jenter men han var her med meg å det var det han ville.. så brått rota vi sinnsykt så kom begynte vi å snakke om sex så sa jeg noe prevansjons greier så sa jeg at plutseli blir jeg gravid så sa han "ja me ndet gjør ikke noe" jeg bare " vill du ha barn med meg?" Ja han ville alt med meg!

så da jeg våknet holdt han rundt meg å det var det herligste jeg har følt på lenge!

men vett liksom ikke om jeg ska tro på alt han sa... Får jeg vet selv hvor ærlig jeg er når jeg har drukket.

men vi hadde ikke sex engang, det er hele greia.

jeg ville ikke ha sex, å han hadde forståelse får det.

men vi fortsettet å rote ittepå, så...

viss det er tull så er det rart egentlig, får jeg har aldri vært borti lignende før.

Han åpnet seg sjikkelig får meg å viste meg bilder der han kommer fra..

Jeg blir bare litt skeptisk siden det kommer fram i forbindelse med alkohol?

Jeg vet at følelser ofte blir forsterket når man har fått litt alkohol i seg, men da må da være følelser fra før om de kan forsterkes?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sies jo at det er fra barn og fulle folk man får høre sannheten :)

Endret av kristian82
Gjest akumulie
Skrevet
Sies jo at det er fra barn og fulle folk man får høre sannheten :)

Ikke alltid det stemmer. Jeg kan bli overfølsom i fylla noen ganger, og absolutt ikke tenke rasjonelt. Har faktisk bust ut med følelser for en person som egentlig ikke stemte, selv om jeg trodde det der og da. Følte noe helt annet edru.

Ja, jeg vet det ikke var bra gjort. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...