Gå til innhold

Kjære jenter; kan dere hjelpe meg ang utdrikningslaget til kjæresten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes så synd på kjæresten min! Det høres ut som at han og forloveren min har planlagt et knallopplegg for meg i morgen på mitt utdrikningslag. Han gleder seg veldig på mine vegne, og jeg vet at han har litt høye forventninger til sitt eget.

Hans utdrikningslag er derimot ikke like skreddersydd. Dvs at det er ikke sydd i det heletatt. Forloveren hans er litt ustrukturert, jobber endel, og siden vi er de første i gjengen som gifter seg, har han minimalt med erfaring med dette.

Planen var å dra på Laser X først (ala paintball), så spise, så på strippeklubb, så på byn.

Men nå viser det seg at halvparten av de inviterte (alle kollegaene hans) har takket nei, så de er ikke lenger nok folk til å være med på paintball eller laser X. Følgelig klapper hele dagen sammen.

Så nå aner ikke forloveren hans hva han skal planlegge. Utdrikningslaget er om ei uke. De blir sannsynligvis 6-9 stykker.

Har dere noe tips til hva de kan gjøre? Hva gjorde/skal deres kjærester gjøre?

Samboeren min har høydeskrekk, er ellers veldig sporty. Han liker ikke utdriTningslag, og ikke FOR mye nakne damer. (Hans egne ord, faktisk. Han ser ikke poenget med å kjøpe en iskald pils en varm sommerdag, om man bare skal sitte og se på den. :fnise: )

Vi bor like utenfor Trondheim, han er 27 år gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags sport driver han med da? Er det noen av de andre som kommer som driver med det samme så kan man jo finne på en variant av sporten.

Skrevet

Litt knapt med tid kanskje, men hva med å ordne at han får sitte på med en rally-kjører på bane eller noe? Eller rask speed båt?? Gutter pleier jo å like sånne ting.

Vet ikke hva sånt koster eller hvordan man går fram, men er en idè hvertfall ;)

Skrevet

Det er ikke for få til å dra på laserx med 6-9 personer? Jeg hørte at man kan være max 12, er man færre så kan det hende de fyller opp med andre folk..

De foretrekker at man bekrefter antallet personer dagen før. (Hvis ikke må man betale for eventuelle frafall..)

Er det ikke noe paintball på Dora også? Er ganske sikker på at man ikke trenger å være så utrolig mange for å være med på det..

Mannen min var på cognac-smaking med kurs i en eller annen kjeller ved kanalen.

Hva med paintball, så dra til et hotell for å dusje, ta badstue kle seg fint og ta noen drinker.

Elverafting?

Kanskje brudgommen vil spille inn en cd? trondheimstudio.no

Det er litt vanskelig å komme med tips når jeg ikke kjenner dere men trondheim har masse å by på så det skulle ikke være for vanskelig å finne på noe.

Husk at dagen trenger ikke å være fullbooket med aktiviteter..

Sjekk ut utdrikningslag.no, der er det mange tips :)

Lykke til!

Skrevet
Mannen min var på cognac-smaking med kurs i en eller annen kjeller ved kanalen.

Åh, cognacsmaking hadde vært midt i blinken for kjæresten min! Vet du hvordan det ble arrangert/?

Ellers spiller han fotball, liker også basket og bandy. Et utdrikningslag hvor de spiller fotball er kanskje ikke sååå spesielt? Jeg skal høre med forloveren hans om de kan dra på laserx eller paintball likevel, synes også det var litt rart at de var for få. Å sitte på en speedbåt eller rallybil hadde også vært midt i blinken, men jeg aner ikke hvor man tar kontakt for å arrangere slike ting.

Det er jo bare en uke igjen, og det begrenser vel alternativene endel.

Skrevet

Her tok de med mannen på sumobryting før de dro på fretex å fant noen dameklær til han, han skulle nemlig på ridekurs i dette antrekket :)

Deretter hadde de "barnebursdag" på bowlingen før de reiste til hotellet

(jeg jobber der, så jeg fikk suiten billig) der de satt å drakk og spilte guitar hero :fnise:

Han bokstavlig talt HATER å drite seg ut, så det slapp han jo til en viss grad, tror det er mer blandt jenter jeg at de skal gjøre alt mulig rart!

Skrevet

Arena opplevelser på Lade - der finner du masse

her :jepp:

Skrevet

Nå er ikke jeg noe kjent i Tr.heim, men hva med å begynne dagen med gokart, spise en bedre lunsj ta noen øl, dra på cognac smaking, spise en bedre middag, eller hvis fint vær grille i en park? er det ikke en park ved nidarosdomen?

Skrevet

Piknik i parken må jo være en fin aktivitet også for gutta? Enten i Høgskoleparken, ved Festningen eller på Marinen? Kombinert med f.eks. Kubb, så må det være en fin oppladning til kvelden?

Skrevet
Vannski? :)

Åh, det hørtes moro ut :)

Det tror jeg alle hadde likt, det skal jeg huske om jeg skal arrangere lag engang iallefall;)

Gjest Gjest
Skrevet

Sjø rafting passer jo bra for en gruppe på den str.

Regner med at dere har noen som driver med det i trondheim også..

Det er skikkelig gøy, og en skikkelig adrenalin sprøyte, det er som karusell ganger 6:-) men det varer jo ikke veldig lenge da.

Skrevet

Nei, nei. Jeg skrev ingenting, jeg. Ikke et ord... :fnise:

Skrevet

Hva med å ha et rebusløp der det dukker opp en og en fyr etterhvert med hver sin oppgave om byen eller fotball eller noe sånt? Klarer han det så får han noe som han trener Så grille i en park. Feks selge pølser til å finansiere drikke.

Noe sted dere kan kjøre f.eks 4hjuling? Være med på fjøsstell(måke dritt ;)?

Eventuelt ha en lang samtale med en statue i byen?

Stå i en rundkjøring (ikledd noen morro klær) og lapp der det står Tutt og jeg danser tut to ganger og drikker.

Bowle, spille billiard/airhokkey

Skrevet
Åh, cognacsmaking hadde vært midt i blinken for kjæresten min! Vet du hvordan det ble arrangert/?

Det vet jeg desverre ikke, men skulle ikke være så vanskelig å få til vil jeg tro.

Skrevet

Her ser du jo noen eksempler på et hotell som kan hjelpe dere med planlegging.

Du får fortelle hva det ble til da, og om han ble fornøyd(noe han helt sikkert blir:) )

Skrevet

Mannen min har forresten vært i utdrikningslag veldig likt det forloveren til mannen din har planlagt også da ( gocart, mat, strippeklubb osv) og han synes det var utrolig gøy kveld også! Det viktigste er liksom den kvelden med "gutta".. kanskje gjøre noe de vanligvis ikke gjør. Kan hende er opplegget til forloveren bra nok?

Gjest Sativa
Skrevet

Jeg bare lurer på om det er vanlig at kjærester er med og organiserer hverandres utdrikningslag? Det har jeg aldri hørt om nemlig.

Skrevet
Jeg bare lurer på om det er vanlig at kjærester er med og organiserer hverandres utdrikningslag? Det har jeg aldri hørt om nemlig.

Ja, jeg ser ikke noe galt i det... Det er jeg som kjenner ham best, og pga at forloveren hans jobber mye, hjelper jeg til med å planlegge. Jeg ødelegger jo ikke noe, for å si det sånn.

Gjest Sativa
Skrevet
Ja, jeg ser ikke noe galt i det... Det er jeg som kjenner ham best, og pga at forloveren hans jobber mye, hjelper jeg til med å planlegge. Jeg ødelegger jo ikke noe, for å si det sånn.

Jeg ser heller ikke noe galt i det, har bare ikke hørt om det før :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...