Gjest lille_kvinne Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har i alle år gjort fransk manikyr ved å først lakkere underlakk så lakkere tuppene ved hjelp av disse fine "tape" sticksene så man får jevnt mønster for så og lakkere den rosa farven over. Eneste problemet med dette er at underlakken alltid har forsvunnet når jeg har dratt vekk tapen. Nå skulle jeg gjerne lakkert neglene til en spesiell anledning, og har da lyst på svart og hvit isteden for den klassiske lyse farven med hvite tupper. Tenker meg da at jeg først må lakkere svart, og så lage hvit tupp. Men da vil det jo forsvinne en stripe svart lakk når jeg drar vekk tapen. Hvordan er det dere lakkerer fransk manikyr? Er det noen som har noe tips om hvordan jeg kan få det til? Har forsøkt med post its men da ga ikke akkurat et pent resultat siden lappene føk av gårde som de ville.
pittie Skrevet 20. juni 2009 #2 Skrevet 20. juni 2009 Du bør vente ihvertfall lengst mulig før du setter på stripsene så lakken får herdet. Jeg personlig klistrer de 1-3 ganger på huden for å matte ned effekten på limen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå