Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har en diger flaske TIGI Dumb Blonde sjampo stående på badet, men den blir ikke brukt, siden jeg har veldig følsom hodebunn, og denne sjampoen irriterer den. Men, huden på kroppen min er ikke særlig ømfintlig- kan jeg bruke sjampoen på kroppen? Den inneholder jo fuktgivende ingredienser, den kan da ikke være verre enn Palmolive?
Gjest strykebrett Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Sjampo er jo strengt tatt såpe det også så jeg ser ikke noen grunn til ikke å bruke den på kroppen. Flere mannfolk jeg kjener bruker sjampo over hele kroppen, de gidder ikke å ha mer enn en flaske i dusjen. Det er vel bare å prøve så finner du ut om du reagerer eller ikke. Ren blir du i alle fall.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Dette var interessant, har også en ubrukelig sjampo på badet. Noen flere som har meninger om dette?
Søtpotita Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Eg kjøpte slike stooore TIGI shampoar som eg nesten ikkje har brukt, kanskje eg kan bruke dei som såpe istadenfor Det var litt lurt, eg tenkte dei kom til å havne på søpla...
Katitzi Skrevet 24. juni 2009 #5 Skrevet 24. juni 2009 Det er jo uansett såpe, og det er nok verre å bruke dusjsåpe som shampo enn omvendt.
Pupsilure Skrevet 24. juni 2009 #6 Skrevet 24. juni 2009 Jeg gjør det stadig vekk jeg, på ferie og når det er tomt for såpe. Men jeg bruker aldri dusjsåpe i håret assa Bare andre veien. Går helt fint det
Avalon Skrevet 25. juni 2009 #7 Skrevet 25. juni 2009 Tigi shampoene lukter jo også kjempe godt så, hvorfor ikke Og man har da hår på resten av kroppen også
€l€ktra Skrevet 25. juni 2009 #8 Skrevet 25. juni 2009 Såpe er såpe.....(bare ikke bruk det omvendt....)
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #9 Skrevet 13. juni 2014 Flere som har brukt shampoo som såpe til kroppen? Har en hel haug med shampooer som jeg ikke kan bruke, det er kjedelig å kaste dem. Funker det å vaske kroppen med dette? Anonymous poster hash: e7b42...d68
Gjest Pheel Skrevet 13. juni 2014 #10 Skrevet 13. juni 2014 Ja, har ikke brukt noe annet på veldig lenge da jeg selv har noen shampooer stående jeg ikke vil bruke til håret. 1
Gjest Jørild Skrevet 13. juni 2014 #11 Skrevet 13. juni 2014 Jepp, funker kjempefint! Beste måten å bli av med bomkjøp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå