Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 Er det noen som har vært på Algarvekysten, og hvordan opplevde dere stedet? Har lyst å prøve, men er litt usikker
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #2 Skrevet 29. juli 2003 Glemte å si at vi tar med oss to barn på 10 og 8 år
Amber Skrevet 2. august 2003 #3 Skrevet 2. august 2003 Jeg har feriert i Albufeira, og jeg synes det var topp. Det er jo mange steder langs Algarvekysten, det spørs litt hvor dere skal? Jeg var der på bryllupsreise, og vi storkoste oss. Det eneste jeg synes var negativt, var at det var så kaldt i vannet. Jeg ville nesten ikke bade i sjøen! Vi reiste i mnd skiftet Juni/ Juli. Det er en god trekk slik at det blir ikke så intens varme slik som mange plasser i Hellas. Selve Albufeira var en kjempekoselig by, mye god mat! Det er mange ting å finne på, det er også en større vannpark et stykke utenfor byen. En utflukt til Lisboa er jo å anbefale, det tar vel et par tre timer med buss. Vi bodde mellom den nye og gamle delen av byen, slik at det var rolig og fredelig. I "ny" byen var det mest fest og liv kan du si, mye mer for ungdommer på en måte. Her er det mest shopping også. Stranden er knallfin, med klipper lang hele kysten. En fin plass og reise med litt større barn. Ikke spesielt billig, men heller ikke av de dyreste stedene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå