grafenberg Skrevet 19. juni 2009 #1 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jeg har vært singel nå siden november i fjor og hadde et forhold med ei jeg var sammen med i litt over ett år! Har prøvd å samlet tanken mine før rundt dette men har egentlig ikke klart det. Har skrevet no saker som kommer fra hjertet. Det er på engelsk siden jeg synes jeg får uttrykt meg best på det språket! Fint om noen vil gi meg noe feedback på poesien min ------------------------------------------------------- You can go! i will be okey, i can dream the rest away. It's just a little touch of faith, it will be okey. It sure takes it's preciouse time. it's got rights and so have i! i turn my head up to the sky and focus on one thought at a time, i do not let the little thieves under my thightly button sleves. It could not be a lonely time, i feel like i am walking blind. I have no place in time, there are no elegable signs. I like the way that you talk, i like the way that you walk. Its hard to recreate souch an individual game. You wait on your turn in the que with your sorry's and thank you's. I dont think your ever a hundred percent in the room. Deepest awfully darkest nights, until the highest of highs and neopolitan dreams stretching out to the sea. Endret 19. juni 2009 av grafenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 19. juni 2009 #2 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg har vært singel nå siden november i fjor og hadde et forhold med ei jeg var sammen med i litt over ett år! Har prøvd å samlet tanken mine før rundt dette men har egentlig ikke klart det. Har skrevet no saker som kommer fra hjertet. Det er på engelsk siden jeg synes jeg får uttrykt meg best på det språket! Fint om noen vil gi meg noe feedback på poesien min ------------------------------------------------------- You can go! i will be okey, i can dream the rest away. It's just a little touch of faith, it will be okey. It sure takes it's preciouse time. it's got rights and so have i! i turn my head up to the sky and focus on one thought at a time, i do not let the little thieves under my thightly button sleves. It could not be a lonely time, i feel like i am walking blind. I have no place in time, there are no elegable signs. I like the way that you talk, i like the way that you walk. Its hard to recreate souch an individual game. You wait on youre turn in the que with your sorry's and thank you's. I dont think your ever a hundred percent in the room. Deepest awfully darkest nights, until the highest of highs and neopolitan dreams stretching out to the sea. Jeg har inntrykk av at du forveksler "uttrykke meg best på engelsk" med "uttrykke meg mer poetisk på engelsk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juni 2009 ja, du har vel rett i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. juni 2009 #4 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Jeg har vært singel nå siden november i fjor og hadde et forhold med ei jeg var sammen med i litt over ett år! Har prøvd å samlet tanken mine før rundt dette men har egentlig ikke klart det. Har skrevet no saker som kommer fra hjertet. Det er på engelsk siden jeg synes jeg får uttrykt meg best på det språket! Fint om noen vil gi meg noe feedback på poesien min ------------------------------------------------------- You can go! i will be okey, i can dream the rest away. It's just a little touch of faith, it will be okey. It sure takes it's preciouse time. it's got rights and so have i! i turn my head up to the sky and focus on one thought at a time, i do not let the little thieves under my thightly button sleves. It could not be a lonely time, i feel like i am walking blind. I have no place in time, there are no elegable signs. I like the way that you talk, i like the way that you walk. Its hard to recreate souch an individual game. You wait on your turn in the que with your sorry's and thank you's. I dont think your ever a hundred percent in the room. Deepest awfully darkest nights, until the highest of highs and neopolitan dreams stretching out to the sea. Tja, kanskje litt overkill poetisk..Men mye mulig det bare er meg Jeg liker mer sånn: - Du er så pen, du er alltid så ren, du sitter alltid på min øverste gren. - Ditt blonde hår, det at det dufter kåthet når du går, det at du aldri blir sår. - Din faste rompe, her blir det pølse i lompe, du får lov å prompe. - Dine skinnende øyer, gjør så jeg drøyer, jeg køyer gjerne med deg natt etter natt. - Dine skjeve tenner, som ofte skader min "benner", gjør deg vanskelig å glemme, du etterlater deg bestandig en blemme. Ganske så sikker på at jeg får et rungende Ja, når jeg en dag frir as Endret 19. juni 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 19. juni 2009 #5 Del Skrevet 19. juni 2009 Bare fikse skrivefeilene du, så er du i gang Jeg skulle gjerne skrevet noe til min x, men alt preller av der som den idioten han har vist seg å være, så jeg gidder ikke prøve engang. Kanskje "du er teit, skulle ønske du var feit" eller "du er så jævla feig og pikken din er som deig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå