Gjest vestlandsbruden Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg som brud skal ha en stroppeløs brudekjole. Nå får jeg vite at forlover også skal ha kjole som er stroppeløs og lang. Den er allerede kjøpt. Hva synes dere om dette? Det blir jo da samme snitt på kjolene våre, og jeg er redd vi blir for like.. Hva gjør jeg?
lintin Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Jeg som brud skal ha en stroppeløs brudekjole. Nå får jeg vite at forlover også skal ha kjole som er stroppeløs og lang. Den er allerede kjøpt. Hva synes dere om dette? Det blir jo da samme snitt på kjolene våre, og jeg er redd vi blir for like.. Hva gjør jeg? Ingenting Alternativt får du ringe rundt til alle gjestene dine å høre om noen flere har stroppeløse kjoler, hvilket sannsynligheten er stor for nå i sommersesongen og så får du ta litt av bryllupsbudsjettet ditt og kjøpe nye kjoler til de som "trenger" det. makan...
Gjest Elfrida Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Ingenting. Du kan jo ikke vite hva de andre gjestene skal ha på seg heller, og det er vel ingen av dem som skal ha en brudekjole? Hvis ikke du heller skal ha en brudekjole er det ditt valg.
thumbalina Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Så lenge hun ikke stiller i hvit kjole så blir dere jo ikke like......
effy Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Så lenge den ikke er hvit/ lys hadde jeg ikke reagert på det.
solsikkepiken Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Jeg skal også ha stroppeløs brudekjole. Da min forlover skulle kjøpe kjole var jeg med for å kunne si min m ening, og hun kjøpte en kjole som var litt lik i snittet, også stroppeløs og ganske klassisk, og jeg synes det er veldig gøy at vi står i stil
Solstrålejenta Skrevet 19. juni 2009 #7 Skrevet 19. juni 2009 Det ville jeg ikke reagert på. Det er jo veldig mange kjoler der ute som er laget stroppeløse, så det er sikkert flere gjester som også kommer til å ha det. Pleier vaneligvis ikke å være noe problem å skille ut hvem som er bruden uansett Jeg hadde forøvrig stroppeløs kjole dengang jeg var forlover, og vil ikke reagere hvis min forlover velger å være stroppeløs...
Bahia Skrevet 19. juni 2009 #8 Skrevet 19. juni 2009 Ser ikke noe grunn til at du skal gjøre noe som helst... Uff, skal gjestene gå rundt og tenke på snittet på kjolene sine også nå da... Ærlig talt!
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #9 Skrevet 19. juni 2009 Ingen krise det vel så lenge ikke kjolen er hvit? Alle kommer til å se mest på DEG uansett om det er det du er bekymret for
Jerle Skrevet 19. juni 2009 #10 Skrevet 19. juni 2009 Jeg som brud skal ha en stroppeløs brudekjole. Nå får jeg vite at forlover også skal ha kjole som er stroppeløs og lang. Den er allerede kjøpt. Hva synes dere om dette? Det blir jo da samme snitt på kjolene våre, og jeg er redd vi blir for like.. Hva gjør jeg? Hva er det med bruder??? Du gjør selvfølgelig ingenting og er lykkelig over å ha en venninne som vil kjøpe seg ny kjole for å være fin på dagen deres.
rangi Skrevet 19. juni 2009 #11 Skrevet 19. juni 2009 Hva er det med bruder??? Du gjør selvfølgelig ingenting og er lykkelig over å ha en venninne som vil kjøpe seg ny kjole for å være fin på dagen deres. Helt enig!! Bruder finner på mange ting å bekymre seg for, gitt..
Charleene Skrevet 19. juni 2009 #12 Skrevet 19. juni 2009 Ja ja.... får *notere* at jeg må huske å skrive "ingen stroppeløsekjoler" i invitasjonene... *skratter litt for meg selv og tusler videre* :gjeiper:
Gjest Lykkeliky Skrevet 19. juni 2009 #13 Skrevet 19. juni 2009 Herregud så mye dumt folk skal bekymre seg for! Du får skrive hva alle skal ha på seg i invitasjonen da vet du! Bridezilla! Jeg skal ALDRI gifte meg, kommende bruder virker som noen skikkelige bitcher!
Karabista Skrevet 19. juni 2009 #14 Skrevet 19. juni 2009 Det var da voldsomt til angrep da, forsåvidt syntes jeg trådstarter overeagerer litt. Selv vill ejeg ikke brydd meg så lenge ikke gjestene kommer i hvite brudekjoler. Men å kalle alle bruder for bitcher er vel å dra det litt langt. Vi alle har ulike tanker om hvordan bryllupet skal være.
Megana Skrevet 19. juni 2009 #15 Skrevet 19. juni 2009 Så kjedelig da, hvorfor skal forlover stille i brudekjole også? Hun skal jo ikke gifte seg... Ikke brudekjole sier du? Bare lang og stroppeløs? (som svært mange kjoler) Skjerp deg!
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #16 Skrevet 20. juni 2009 "når trollmor har lagt sine 11 små troll..." Kom på vitsen med han som lurer på hvordan han skal se forskjell på de to hestene sine. Han tar all slags mål, opp på vekten med dem osv., helt til han innser at den hvite er 3 cm høyere enn den svarte.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #17 Skrevet 20. juni 2009 Jeg som brud skal ha en stroppeløs brudekjole. Nå får jeg vite at forlover også skal ha kjole som er stroppeløs og lang. Den er allerede kjøpt. Hva synes dere om dette? Det blir jo da samme snitt på kjolene våre, og jeg er redd vi blir for like.. Hva gjør jeg? Jeg synes det var litt frekt av henne å kjøpe en stroppeløs, lang kjole. Dere blir jo da helt like, og du risikerer at hun får litt av oppmerksomheten som egentlig tilkommer deg! Og tenk om brudgommen skulle ta feil av dere og gifte seg med forloveren din i stedet! Krev din rett, og si at hun får se til å kvitte seg med den kjolen. Om hun nekter, trekker du tilbake invitasjonen. Det er DIN dag, og da er det bare rett og rimelig at hun føyer seg.
MarianneE Skrevet 21. juni 2009 #18 Skrevet 21. juni 2009 Hadde hun stlt opp med slør, blomster hadde jeg blitt litt bekymret. Ellers.... Could not care less!
Mamoli Skrevet 21. juni 2009 #19 Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes det var litt frekt av henne å kjøpe en stroppeløs, lang kjole. Dere blir jo da helt like, og du risikerer at hun får litt av oppmerksomheten som egentlig tilkommer deg! Og tenk om brudgommen skulle ta feil av dere og gifte seg med forloveren din i stedet! Krev din rett, og si at hun får se til å kvitte seg med den kjolen. Om hun nekter, trekker du tilbake invitasjonen. Det er DIN dag, og da er det bare rett og rimelig at hun føyer seg. Det er sommer og det kryr av stroppeløse kjoler, ikke så merkelig at hun har valgt en av dem. Lange kjoler er også veldig normalt å ha på i bryllup.. Jeg hadde heller blitt bekymra om hun hadde valgt en kjole til like under rumpa. Hun kjøper en kjole til din store dag, og gleder seg til å være der for deg den dagen- en god venninne.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #20 Skrevet 21. juni 2009 Jeg som brud skal ha en stroppeløs brudekjole. Nå får jeg vite at forlover også skal ha kjole som er stroppeløs og lang. Den er allerede kjøpt. Hva synes dere om dette? Det blir jo da samme snitt på kjolene våre, og jeg er redd vi blir for like.. Hva gjør jeg? Jeg har en hvit, stroppeløs og fotsid kjole med opphengt skjørt. Forloveren min skal ha en stroppeløs og fotsid kjole med opphengt skjørt. I tillegg er hennes kjole rød som er en farge man legger veldig godt merke til. Kjolene er veldig like, men dette er ikke noe jeg bekymrer meg om i det hele tatt. Fokuser med på hva som er poenget med bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå