Chakoya Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Hunden ligger nå ved siden av meg og sover. Han er så søt der han ligger. Plutselig begynner han å bjeffe litt... Boff boff boff, mens han sover... Kroppen rører seg litt og bena sparker bittelitt. Litt piping, så tilbake til boff boff boff.... Jeg lurer så på hva han drømmer. Skulle ønske han kunne snakke til meg og fortelle Kan ikke annet enn å smile her jeg sitter og se på hvor utrolig søt han er der han ligger og drømmer for seg selv. Hva gjør deres hund i disse situasjonene og hvordan føler du det når du opplever det?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Våre hunder driver også med småboffing og "luftløping" i søvne. Jeg holder på til å le meg ihjel av dem, og innimellom kiler jeg dem under bakføttene for å tøyse med hodene deres.
Linenor Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Min hund har tilogmed logret med halen i søvne! Noe mer søtt finnes ikke!
waco Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 er det ikke litt kult å vite at det ikke bare er mennesker som har tanker?
Skogtussa Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Sånn er det her og. Hun bjeffer, får skikkelig los innimellom høres det ut som, hun sparker og spreller med beina, masse rykninger i ansiktet, også logrer hun innimellom med halen. Vi har fått en god latter i blant ja..De er jo så herlige når de drømmer.. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #6 Skrevet 20. juni 2009 Synes også det er morsomt med hunder som drømmer Vår boffer, men åpner jo ikke munnen, så det blir mer en "miff, miff!"-lyd. Hun er kjempesøt, logrer og vifter med bena også.
Gjest boxer Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Masse boffing, rykninger, halelogring og "tunga ut og inn" som om hun drikker når hun sover ja
Chakoya Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2009 Ha ha så herlig å lese Blir så bløt i hjerterota Dere må gjerne dele gjerne mer
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 9. juli 2009 #9 Skrevet 9. juli 2009 Ha ha så herlig å lese Blir så bløt i hjerterota Dere må gjerne dele gjerne mer Min boffer, med munnen ignenn, "luftløper" og klynker. noen ganger har han mareritt, da ligger han og klynker og "rister" før han plutselig vokner, da ser han på meg og logrer som om han tenker.... ah... det var bare en drømm lurer på hva han er redd for, sikkert katten til min mor, for de er jo skikkelig skummel..... hehe
Gjest kissme Skrevet 10. juli 2009 #10 Skrevet 10. juli 2009 Han boffer, knurrer, bjeffer og "springer". Av og til klynker han også
mee mee Skrevet 14. juli 2009 #11 Skrevet 14. juli 2009 katten vi passet i noen uker drømte også i søve. Tunga ut av munnen, nesten som den vibrerte. og potene var i bevegelse hele tiden.
Lumina Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 får slenge meg på jeg også hunden min knurrer og boffer også i søvne og rører på føtter og av og til halen, også kommer det "sutte-lyder" også av og til. som om han spiser i søvne just gotta love em :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå