Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

noen som har noen renseprodukter til ansikt å anbefale?

blir kjempe glad for svar !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo helt an på hudtypen din det. Men av merke er jeg veldig fornøyd med Dermalogica. Har brukt både Special Cleansing Gel og Dermal Clay Cleanser. Den siste passer best hvis du har litt fet hud. Special Cleansing Gel passet for meg fordi den renset godt uten å tørke ut huden.

Gjest Gjest
Skrevet

okei .. tusen takk !

hvor får man kjøpt disse produktene da`?

Skrevet

Jeg har akkurat begynt med produkter fra Thalgo, som jeg er kjempefornøyd med!! (Har brukt både MD og Dermalogica før)

De er trygge på ingredienser..

jeg kjøpte fra feelunique.com :)

Skrevet
okei .. tusen takk !

hvor får man kjøpt disse produktene da`?

Du får det hos hudpleiere, men kjøp heller på nettet om du ikke har lyst til å bli blakk. Du får Dermalogica på www.strawberrynet.com eller www.minhud.no hos minhud kan du sende en mail der du beskriver huden din og få forslag til produkter.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg brukar Cliniques rensekrem Comforting Cleansing Creme, den er god for tørr og sensitiv hud. Den er parfymefri og selgjest på Feelunique.com. Er sjølv 36 år.

Skrevet

Jeg bruker for tiden Guerlain sin rensemelk, den er mild og god, samt at den lukter godt. Sisley har også en som er veldig bra. Det samme med Chanel, men sistnevnte var litt for sterk for huden min, jeg ble ganske tørr av den.

Skrevet

Decleor cleansing gel for combination & oily skin! (Grønn gjennomsiktig flaske!)

(d høres ut som man da trenger å ha "fet"/glinsende hud uten at dette er tilfelle;p)

Funker veldig bra om man har litt problem-hud også. Nydelig lukt!!

Jeg brukte MD tidligere og likte d ikke - kanskje lukten (eller d at den IKKE lukter er grunnen) ikke skummet den spesielt heller og d synes jeg den bør :gjeiper:

Gjest Gjest
Skrevet

Soap & Glory scrub/maske fra Boots. Beste jeg har prøvd, og er forholdsvis rimelig ( 79,-). Har slitt med uren hud leeeenge, men denne funker for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...