Vibi Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Noen som har tatt Wizzairs nye rute fra Torp til Katowice? Hvordan kom dere dere fra den flyplassen og inn til Krakow? Ser at det går busser, men innbilder meg at de tar fryktelig lang tid. Noen som har tatt taxi og kan si meg sånn ca hva de betalte for det?
Gjest Reveal ii Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Så vidt jeg kan se av denne siden tilbyr de direktebuss inn til Krakow. Slik jeg ser det tar turen ca 1,5 time og koster 300zl (mener det er ca 600 norske). Tok et kjapt googlesøk "katowicw taxi krakow" og det kan se ut som 300zl er en ganske normal pris. NB: I polen er det alltid billigere å booke taxi fra resepsjon o.li enn å paie en på gaten...
Vibi Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2009 Så vidt jeg kan se av denne siden tilbyr de direktebuss inn til Krakow. Slik jeg ser det tar turen ca 1,5 time og koster 300zl (mener det er ca 600 norske). Tok et kjapt googlesøk "katowicw taxi krakow" og det kan se ut som 300zl er en ganske normal pris. NB: I polen er det alltid billigere å booke taxi fra resepsjon o.li enn å paie en på gaten... Takk skal du ha!!
Gjest Dora Flanica Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 (endret) Du kan og booke bussbillett herfra: http://www.matuszek.com.pl/transfery_en.html Eller ta toget fra Katowice til Krakow, da kan du ta Lotnisko Airport Bus, den går fra flyplassen til togstasjonen i Katowice. Derfra kan du ta toget, det er heller ikke så dyrt. Endret 19. juni 2009 av Dora Flanica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå