Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 hunden min har fått i seg en del barne flour. han har kastet opp en del. så tror de fleste er ute. han oppfører seg som vanlig. hvor farlig er dette??
Skogtussa Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Det beste du kan gjøre er å ringe dyrlegen og spørre. Jeg aner dessverre ikke, men jeg hadde umiddelbart ringt dyrlege i hvertfall..
Rioja Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Det går nok bra, men det kan hende han får diare... :gjeiper: Jeg snakker av erfaring, det får nemlig små barn som synes fluortabletter er namnam! Ikke farlig for 2-åringer i følge legevakt, så jeg tviler på at det er det for en hund.
Gjest ts Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 har ringt dyrlegen. og de trodde det skulle gå bra,siden han kaset opp såpass mye. og jeg så tydelig tablettene. og at han ikke var slapp eller noe sånt. gudskjelov. dette er vist veldig alvorlig. så glad dette gikk bra:) så får håpe han ikke tar på noen skader av det. det var heldig hvis barne flour. det er kanskje svakere?
Skogtussa Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Det går nok bra, men det kan hende han får diare... :gjeiper: Jeg snakker av erfaring, det får nemlig små barn som synes fluortabletter er namnam! Ikke farlig for 2-åringer i følge legevakt, så jeg tviler på at det er det for en hund. Du kan da ikke sammenligne 2 år gamle barn med hunder!! Regner med at ikke ungen din stryker med av en kilo sjokolade, løk, druer etc heller, men det kan faktisk ta livet av en hund.
Troyamin Skrevet 20. juni 2009 #7 Skrevet 20. juni 2009 Du kan da ikke sammenligne 2 år gamle barn med hunder!! Regner med at ikke ungen din stryker med av en kilo sjokolade, løk, druer etc heller, men det kan faktisk ta livet av en hund. Har hørt om sjokolade og druer, men ikke løk. Takk for opplysningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå