Gjest utålmodig Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg trenger desperat en hobby......!!! Mannen min har en hobby han er lidenskapelig opptatt av, og jeg kjenner jeg er litt misunnerlig på det:) Skulle ønske jeg hadde det samme, men har ikke funnet noe som fnger meg helt enda... Jeg har svært liten tålmodighet, dessuten er jeg i følge mannen gjerrig sånn at det kan ikke være noe som koster en arm og en fot:) Har du noen forslag til meg???
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Du kunne jo begynne å lage slike armbånd? http://www.alamemeetoile.net/IMG/jpg/Artis...iens_1_2003.jpg Her er masse billig garn som passer kjempefint http://www.margaretha.no/butik/default.asp?
Anglofil Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 (endret) Hva med scrapbooking? Det er moro synes jeg. I tillegg liker jeg å ta bilder (fotografi), lage kort og drive på med decoupage. Orgiami er forresten også moro, samt tegning og maling. Kanskje finner du noe hvis du tar en tur innom hobbyklubben.no? Mvh Yvonne Endret 19. juni 2009 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Mange blir veldig hekta på scrapbooking og kortlaging. Søk litt på nettet og se om det kan være noe for deg. Det er en billig hobby, ja man kan bruke mange penger på det hvis man vil, men til syvende og sist så er det bare din egen kreativitet som setter rammene, ikke pengebruken. Og er man ikke kreativ i det hele tatt er det også lett å bli hekta, p.g.a det er ganske lett å få det fint til. Det finnes en mengde produkter som hjelper deg på vei i starten. Scrapbooking passer for alle som liker å ta bilder og få dem i album. Ikke tenk at det bare er en masse dill og bare noe for crazy småbarnsmødre. Du kan lage sidene helt enkle hvis du vil, eller med tonnevis av pynt. Kortlaging passer godt for de utpreget sosiale med mange anledninger og stor familie. Noen selger også kortene sine. Både scrapbooking og kortlaging er kjempegøy! Søk scrapbooking på google, eller sjekk innom scrapping.no som en start.
Frigg Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 Hva med å lage smykker? Jeg har blitt helt hekta på det. Det koster litt, men jeg har allerede laget meg et smykke, armbånd og fotlenke som jeg skal ha på sommerfesten på jobb
Frøken Frigg Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 På Crafster kan du finne inspirasjon til stort sett alt som kan lages, og masse råd og tips hvis du vil prøve deg på noe lignende selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå