Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tabby
Skrevet

Jeg sitter og knoter med dette spillet. Jeg har kommet til rom nummer 2 og kommer søren ikke ut derfra... :evil: Vil klare!!! Hater å stå fast sånn. Noen som har noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rioja, -ikke logget inn
Skrevet

Bruk repet til å hente de andre to, Fest det til en av boksene... Da kan en av de andre bryte opp døra, da Bravo ikke er sterk nok!!! ;-)

Hilsen Rioja, -ikke logget inn.

Gjest Tabby
Skrevet

Takk skal du ha. Jeg var inne på tanken om det i går men han ville ikke binde til den boksen jeg mente... Nå kommer jeg videre.

Gjest Tabby
Skrevet

Nytt spørsmål jeg; hvordan kommer jeg inn på datamaskinen da. Får bare beskjed om feil passord jeg. Har lest på alle oppslagstavlene, og også prøvd masse små ord, men ingenting passer jo...

Gjest Tabby
Skrevet

Hjelp meg litt da Jordbær. Føler meg helt på jordet jeg nå, har vært innom alle rommene tror jeg, vel finner ikke noe nøkkel, ikke får jeg vekk den hunden, ikke finner jeg ut hva de kjemikalene er og ikke kommer jeg inn på dataen. :cry:

Skrevet
Hjelp meg litt da Jordbær. Føler meg helt på jordet jeg nå' date=' har vært innom alle rommene tror jeg, vel finner ikke noe nøkkel, ikke får jeg vekk den hunden, ikke finner jeg ut hva de kjemikalene er og ikke kommer jeg inn på dataen. :cry:[/quote']

Hva har du i lommene dine da?

For å få ut nøkkel, trenger du tråd og magnet! tråden ligger i rommet ved kafeteriaen, tror jeg.

Gjest Tabby
Skrevet

Serin har 4 flasker med kjemikaler, Geo har lommelykt, brekkjern, noen småpenger og en øse og Bravo har mynten har skrudde opp ventilen med, kartet over skolen, kjøttpuddingen og magneten og snøret er bundet sammen.

Gjest Tabby
Skrevet

Og nå fikk jeg tak i en nøkkel i den rista i gangen.

Gjest Tabby
Skrevet

Nå skjedde det litt her, har kommet inn på vaktmesterens kontor, så da nærmer jeg meg vel slutten ;)

Gjest Tabby
Skrevet

Takker :D Innimellom låser det seg liksom litt og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kommer videre. Men det gikk jo! *stolt*

Skrevet

:oops: :oops: :oops:

Jeg greier ikke å komme ut av det første rommet en gang :oops:

HAr jo mynten, og sånn, men jeg får de ikke til å "nå opp".... (Dersom en står på kne får jeg ikke de andre "oppå"....

Og en ting til.... Ved en "tilfeldighet" fikk jeg gitt lommelykta til hun med batteriene, men når jeg prøver å "gi bort" noe nå, så får jeg det ikke til...

Hvordan gjør jeg det?

Skrevet
:oops: :oops: :oops:

Jeg greier ikke å komme ut av det første rommet en gang :oops:

HAr jo mynten, og sånn, men jeg får de ikke til å "nå opp".... (Dersom en står på kne får jeg ikke de andre "oppå"....

Og en ting til.... Ved en "tilfeldighet" fikk jeg gitt lommelykta til hun med batteriene, men når jeg prøver å "gi bort" noe nå, så får jeg det ikke til...

Hvordan gjør jeg det?

Du må "sortere" de som klatrer!

Lommelykten kan du gi ved å legge den i sekken til noen andre :)

Skrevet

Hvordan i alle dager sortere da????

(Forstod ikke den jeg)

Men jeg klarer nå å "gi bort" tingene....

Skrevet

Jippi, jeg klarte det....

(Bare flaks da jeg forsøkte o "dunge" alle oppå hverandre) :ler:

Rom to...

Skrevet

Jippi, jeg klarte å komme meg ut!!!!

*litt stolt*

Skrevet

Hva er koden til datamaskinen??

Kan noen hjelpe meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...