Gjest silje123 Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 I erotiske noveller står det ofte at kvinnene renner og drypper fra underlivet. Er det slik i virkeligheten? Jeg har blankt og en litt seig konsistens, og er redd for at det er noe feil med meg. Noen ganger kan det også være litt hvitaktig, men tror det er fordi det blander seg med utf.? Tør ikke la noen gå ned på meg om det viser seg at væsken som kommer ut skal være vannaktig. Kjøpte glidemiddel fra rfsu og denne er også blank og litt seig (dvs den er ikke tynn som vann).. Hva er egentlig riktig?
grafenberg Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 (endret) Ta det helt med ro du! Du er heeelt normal Blank og seig er helt normalt.. hvitaktig kan det også bli. Endret 19. juni 2009 av grafenberg
kristian82 Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 I erotiske noveller står det ofte at kvinnene renner og drypper fra underlivet. Er det slik i virkeligheten? Jeg har blankt og en litt seig konsistens, og er redd for at det er noe feil med meg. Noen ganger kan det også være litt hvitaktig, men tror det er fordi det blander seg med utf.? Tør ikke la noen gå ned på meg om det viser seg at væsken som kommer ut skal være vannaktig. Kjøpte glidemiddel fra rfsu og denne er også blank og litt seig (dvs den er ikke tynn som vann).. Hva er egentlig riktig? Stemplet - Normal.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Du er helt normal! "saftene" til en opphisset kvinne kan være veldig forskjellig både i farge og konsistens. Mitt er helt blankt, men kan være nesten skummende noen ganger. Men jeg har aldri vært dryppende våt da, mulig noen blir det også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå