Gjest Paff Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 Jeg savner veldig: Brynhilds Lakrislinser Pære-is Is-bre Hva med dere?? Noen som vet hvordan jeg kan få tak i disse "produktene"?
Gjest Brunhilde Skrevet 29. juli 2003 #5 Skrevet 29. juli 2003 En sjokolade som var så utrolig god, OPAL hette den - OG banansjokolade ned mørk sjokolade, jo - sist, men ikke minst: BANANTWIST!!!!!!
chimp Skrevet 29. juli 2003 #12 Skrevet 29. juli 2003 Savner ikkeno godteri, men gang på gang jeg finner en saus el en dressing jeg liker blir den borte etter en stund: Salatdressing m lime og koriander var kjempegod, spesielt til grillet laks. Så er d hvertfall to pastasauser som er forsvunnet, én fra Knorr m basilikum og chili, tror jeg d var og en annen type som var helt ferdig til bruk og bare skulle helles over den nykokte pastaen......Hickory-smoked grillsaus fra HP fantes ifjor, men ikke iår. Grrrrr!!! Hvorfor MÅ d være sånn??? Er d nesten ingen andre enn meg som kjøper disse produktene?
Kaktus Skrevet 29. juli 2003 #13 Skrevet 29. juli 2003 En sjokolade som var så utrolig god, OPAL hette den - OG banansjokolade ned mørk sjokolade, jo - sist, men ikke minst: BANANTWIST!!!!!! BANANTWIST!!
Gjest Lea Skrevet 29. juli 2003 #14 Skrevet 29. juli 2003 SOHO og RitterSport Yoghurt (men denne finnes ennå tror jeg, bare litt vanskelig å finne.
*M* Skrevet 29. juli 2003 #16 Skrevet 29. juli 2003 Jeg savner SOHO sjokoladen, Blues sjokoladen, Sørlandschips med grillkrydder, jaffa blodappelsin brus og Shio
Salt Skrevet 29. juli 2003 #17 Skrevet 29. juli 2003 SOHO og RitterSport Yoghurt (men denne finnes ennå tror jeg, bare litt vanskelig å finne. Den finnes ennå, spiste den senest for et par uker siden. Prøv CandyGirl!
Rufus Skrevet 29. juli 2003 #18 Skrevet 29. juli 2003 SOHO og RitterSport Yoghurt (men denne finnes ennå tror jeg, bare litt vanskelig å finne. Mener og ha lest at du også handler på Svinesund iblandt - der har de iallefall RitterSport Yoghurt både på Maxi mat og den Gottebiten (??) i andre enden av Maximat- bygget... ....Ellers savner også jeg Gul Dent....og Grønn Lacryl - den med furunålsmak...og selvfølgeligt Banan-twisten!! Is-bre hadde jeg helt glemt, men den var også knall go´ ...og de eplesukkertøyene med mykt fyll i...kom både i "enkeltpakker" med hvitt papir rundt og i litt større esker som var grønne....de smakte virkelig grønt eple....men jeg kan ikke huske hva de het... :oops:
Iset Skrevet 29. juli 2003 #19 Skrevet 29. juli 2003 SOHO og RitterSport Yoghurt (men denne finnes ennå tror jeg, bare litt vanskelig å finne. ja den finnes, i snope-forretninger. selges på dropsen her i stavanger, der har de ALLE typene, mange jeg ikke har visst om før engang:) jeg savner: RELAX SOHO RIEGEL OG HASSLA MANGE AV BITENE I TWIST, bla banan, og den med kjeks inni. Iset
Gjest Jamila Skrevet 29. juli 2003 #20 Skrevet 29. juli 2003 RIEGEL og HASLA ja....mmmm, de savner jeg også, gitt! Akkurat passe store var de også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå