Gå til innhold

Hvilket snop eller matprodukter savner du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner veldig:

Brynhilds Lakrislinser

Pære-is

Is-bre

Hva med dere??

Noen som vet hvordan jeg kan få tak i disse "produktene"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Brunhilde
Skrevet

En sjokolade som var så utrolig god, OPAL hette den - OG banansjokolade ned mørk sjokolade, jo - sist, men ikke minst: BANANTWIST!!!!!!

Skrevet

Jeg savner RELAX-sjokoladen!

:grine:

Skrevet

Savner Toy, den gode gamle tyggisen.

Skrevet

Savner ikkeno godteri, men gang på gang jeg finner en saus el en dressing jeg liker blir den borte etter en stund: Salatdressing m lime og koriander var kjempegod, spesielt til grillet laks. Så er d hvertfall to pastasauser som er forsvunnet, én fra Knorr m basilikum og chili, tror jeg d var og en annen type som var helt ferdig til bruk og bare skulle helles over den nykokte pastaen......Hickory-smoked grillsaus fra HP fantes ifjor, men ikke iår.

Grrrrr!!! Hvorfor MÅ d være sånn??? Er d nesten ingen andre enn meg som kjøper disse produktene?

Skrevet
En sjokolade som var så utrolig god, OPAL hette den - OG banansjokolade ned mørk sjokolade, jo - sist, men ikke minst: BANANTWIST!!!!!!

BANANTWIST!! :grine:

Skrevet

SOHO

og RitterSport Yoghurt (men denne finnes ennå tror jeg, bare litt vanskelig å finne.

Skrevet

Jeg savner SOHO sjokoladen, Blues sjokoladen, Sørlandschips med grillkrydder, jaffa blodappelsin brus og Shio

Skrevet
SOHO

og RitterSport Yoghurt (men denne finnes ennå tror jeg, bare litt vanskelig å finne.

Den finnes ennå, spiste den senest for et par uker siden. Prøv CandyGirl!

Skrevet
SOHO

Mener og ha lest at du også handler på Svinesund iblandt - der har de iallefall RitterSport Yoghurt både på Maxi mat og den Gottebiten (??) i andre enden av Maximat- bygget... :wink:

....Ellers savner også jeg Gul Dent....og Grønn Lacryl - den med furunålsmak...og selvfølgeligt Banan-twisten!!

Is-bre hadde jeg helt glemt, men den var også knall go´ ...og de eplesukkertøyene med mykt fyll i...kom både i "enkeltpakker" med hvitt papir rundt og i litt større esker som var grønne....de smakte virkelig grønt eple....men jeg kan ikke huske hva de het... :oops:

Skrevet
SOHO

ja den finnes, i snope-forretninger. selges på dropsen her i stavanger, der har de ALLE typene, mange jeg ikke har visst om før engang:)

jeg savner:

RELAX

SOHO

RIEGEL OG HASSLA

MANGE AV BITENE I TWIST, bla banan, og den med kjeks inni.

Iset

Gjest Jamila
Skrevet

RIEGEL og HASLA ja....mmmm, de savner jeg også, gitt! Akkurat passe store var de også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...