Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #1 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har sett en sånn hårbørstesak, Tangle Teezer, på HQhair.com, som skal fjerne floker enkelt. Noen som har prøvd og vet om den funker?
Quirky Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Jeg vet ikke hvordan den funker, men den funker! Mitt tykke, lange hår, som før måtte behandles med et tonn balsam for at jeg skulle få greid igjennom det, lar seg nå gre ut lett selv etter bare sjamponering.
laperla Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Jeg har sett en sånn hårbørstesak, Tangle Teezer, på HQhair.com, som skal fjerne floker enkelt. Noen som har prøvd og vet om den funker? Hei:) Åh, denne børsten er suveren! Den ser ut som ehm en hestebørste... Men den er så snill mot håret. Er plaget med uendelig mye knuter i mitt brått lange hår. Med denne børsten merker jeg nesten ikke at jeg grer meg. Brukte extensionsbørste før, men t.o.m. den er vond å bruke nå. Anbefales:)
laperla Skrevet 20. juni 2009 #5 Skrevet 20. juni 2009 Hvor får man kjøpt denne da? På Lookfantastic f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Hm. Nærmere 200 for en hårbørste er mye... Tror jeg skal se om jeg finner billigere et eller annet sted først iverfall.
Fat Sally Lee Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har også gode erfaringer med denne! Koster litt, men det er verdt å betale litt for å slippe avrevne hårstrå og smertefulle gjennombørstinger (jeg er veeeeldig hårsår!). Super å bruke på barn også, jeg er den eneste som får gre min lille nieses hår uten at hun protesterer.
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Du kan også finne den her: http://www.beautybay.com/accessories/tangl...g/tangleteezer/ Jeg har tykt hår ned til rumpa, og denne funker kjempe bra på mitt "anarkistiske" hår. :rødme:
Gjest Raptuza Skrevet 8. juli 2009 #9 Skrevet 8. juli 2009 Mi dotter på 10 med langt flokete blondt hår, får veldig fint, glatt og glansfullt hår med denne. Anbefalast herved!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå