Gjest Elize Skrevet 18. juni 2009 #1 Del Skrevet 18. juni 2009 Er det noen som kan oversette dette? This catalog is printed on paper from sources promoting sustainable forest management. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RosaNixon Skrevet 18. juni 2009 #2 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Noe sånt, kanskje? Denne katalogen er trykket på papir fra produsenter/leverandører (velg det som passer best) som fremmer bærekraftig skogbruk. Endret 18. juni 2009 av blaakopi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 18. juni 2009 #3 Del Skrevet 18. juni 2009 Noe sånt, kanskje? Denne katalogen er trykket på papir fra produsenter/leverandører (velg det som passer best) som fremmer bærekraftig skogbruk. Super, tusen takk Så flott at det er andre som også er våken på denne tiden og kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RosaNixon Skrevet 18. juni 2009 #4 Del Skrevet 18. juni 2009 Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RosaNixon Skrevet 18. juni 2009 #5 Del Skrevet 18. juni 2009 Vet du, jeg er ganske sikker på at det skal være "trykt" og ikke "trykket"! Beklager, det hender jeg er litt ustø i verbbøying! Rett skal være rett, og nå tror jeg da vi er i mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elize Skrevet 19. juni 2009 #6 Del Skrevet 19. juni 2009 Vet du, jeg er ganske sikker på at det skal være "trykt" og ikke "trykket"! Beklager, det hender jeg er litt ustø i verbbøying! Rett skal være rett, og nå tror jeg da vi er i mål. Du er ikke alene om å være utsø i verbbøying. Men det er godt du tar ansvar og retter opp i feilinformasjon Flere skulle vært så hyggelig som du er her inne på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå