Gjest Wacmoc Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Har kjøpt en Clearasil(stayclear) - 3 in 1 exfoliating cream cleanser, men aner ikke hvordan jeg bruker den.. Dama på apoteket var ekstremt opptatt av sitt, og viste null interesse av å forklare meg hvordan jeg bruker den. Så er det noen snille der ute som vet og kan forklare meg om jeg skal ta den på, og la den være på, eller om jeg skal vaske den av etter jeg har tatt den på? Og om jeg skal bruke den en eller to ganger om dagen?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Ta flasken og kast den i søpla! Clearsil er det verste du kan bruke på huden. Det tørker ut huden, slik at underhuden vil jobbe hardere for å erstatte fuktigheten som er tapt ved å produsere mer fett - resultatet blir flere kviser og styggere hud.
Hilde Christina Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Ta flasken og kast den i søpla! Clearsil er det verste du kan bruke på huden. Det tørker ut huden, slik at underhuden vil jobbe hardere for å erstatte fuktigheten som er tapt ved å produsere mer fett - resultatet blir flere kviser og styggere hud. Helt enig. Fatter ikke hvordan noen utsetter huden sin for Clerasil, det er det verste du kan bruke omtrent.
Gjest -a- Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Enig.. IKKE bruk det, du ødelegger huden din!! hvis du har uren hud, gå f.eks på bloggen til hilde christina over her..^ hildechristina.com - reddet meg! bruk litt penger på ordentlig hudpleie, du kommer til å takke deg selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå