Gå til innhold

Forelsket i reklamefilm

Gjest Gjest_Charlotte_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Charlotte_*

Har ikke knapt kunnet sovet etter jeg så denne fantastiske reklamefilmen for Chanel. Travis Davenport er bare så skjønn :rødme: Hvorfor kunne ikke flere menn vært som ham? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vaarsang
Har ikke knapt kunnet sovet etter jeg så denne fantastiske reklamefilmen for Chanel. Travis Davenport er bare så skjønn :rødme: Hvorfor kunne ikke flere menn vært som ham? :sukk:

Audrey Tautou er ikke så verst da? Om TV-reklamene var så stilfulle, hadde jeg gladelig bivånet de. Reklame er et sterkt medium, fikk litt lyst til å kjøpe parfymen til min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne reklamen med Jonathan Rhys Meyers. Han er kjekk!!

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ajaj, dette var en pen reklame. Vil se mer :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmf...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann
Audrey Tautou er ikke så verst da? Om TV-reklamene var så stilfulle, hadde jeg gladelig bivånet de. Reklame er et sterkt medium, fikk litt lyst til å kjøpe parfymen til min kjære.

Kvinne med stor K!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antirasist

Jeg er drittlei av at de bare bruker hvite mennesker i reklamer for high-fashion produkter. Hvorfor ser vi aldri asiater, arabere eller afroamerikanere? De er da minst like pene som blekinger? Føler at jeg blir provosert av reklamer som dette. Gir inntrykk av at det bare er hvite og unge mennesker som er pene og vellykkete!!! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg er drittlei av at de bare bruker hvite mennesker i reklamer for high-fashion produkter. Hvorfor ser vi aldri asiater, arabere eller afroamerikanere? De er da minst like pene som blekinger? Føler at jeg blir provosert av reklamer som dette. Gir inntrykk av at det bare er hvite og unge mennesker som er pene og vellykkete!!! :snurt:

De er vel litt mindre modellmateriale på grunn av at de ofte ikke oppfyller det "vestlige" skjønnshetsidealet. Araberne har ofte store og kjøttfulle neser (gjerne krokete), mange afrikanere har for brede neser, asiatere og idianere er for eksotiske (skjeve øyne). Det er kanskje ikke 100 % korrekt, men i alle fall er det rike mennesker med europeisk utseende som er hovedmarkedet for high-fashion produkter, og man liker gjerne folk man kan identifisere seg med. Sorry mac, :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Beyoncé blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antirasist
Beyoncé blir brukt.

Men hun er popstjerne på forhånd og et kjent ansikt (alt er mye lettere da, at f.eks Jan Thomas gir ut musikk gjør ham ikke til sanger) Det er heller sjeldent at de store motehusene bruker modeller med afrikansk bakgrunn (har tittet gjennom nettsidene ders på nettet og fant ikke en eneste en, ikke 1 blant 300!!!!)

Til gjesten over deg:

Araberne har ikke noe styggere nese enn europere flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Men hun er popstjerne på forhånd og et kjent ansikt (alt er mye lettere da, at f.eks Jan Thomas gir ut musikk gjør ham ikke til sanger) Det er heller sjeldent at de store motehusene bruker modeller med afrikansk bakgrunn (har tittet gjennom nettsidene ders på nettet og fant ikke en eneste en, ikke 1 blant 300!!!!)

Til gjesten over deg:

Araberne har ikke noe styggere nese enn europere flest.

Naomi Campbell er vel også svart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er kanskje ikke dette den viktigste kampsaken når det gjelder antirasisme, eller?

Jeg var og kjøpte plaster her om dagen. Så tenkte jeg over at plastrene er jo hudfarget - og med det mener vi jo lys hudfarge. Men jeg synes nå egentlig at det burde ha kommet andre hudfarger på plastrene - for eksempel lys brun og mørkebrun - for lenge siden i butikkene i Norge, når vi har en del forskjellige hudfarger her. Er det ingen som har tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...