Gå til innhold

Valg av forlover:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hvem jeg skal velge som forlover for uansett vet jeg ar jeg vil såre noen. Har derfor begynt å tenke mer og mer på søstrene mine, men de er tvilllinger og da føler jeg ar jeg ikke kan skille dem. Er det mulig å ha to forlovere, eller må jeg velge bare en?

Jeg hater å såre noen, og jeg er redd for at noen blir kjempe lei seg om de ikke blir valgt da de ser på det som en selvfølge. Men vet ikke hva jeg skal gjøre, Hvor lenge kan man drøye å velge forlover da?

Jeg er så usikker og redd for å gjøre noe feil

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg har to forlovere og min forlovede har også det!!!SÅ du kan fint bruke dine to søstre!Mange forlovere syns også det er greit å være to om oppgaven, da ting blir enklere da både praktisk og psykisk(taler, utdrikningslag)

Skrevet

Selvfølgelig kan du ha to - men det er bare en som formelt blir forlover. Det er bare en som skal skrive under forlovererklæringen.

Jeg har også tenkt og tenkt på dette. Jeg har til slutt funnet ut at jeg skal ha to. Hvis jeg var deg ville jeg samtidig tenkt nøye over hva du egentlig vil selv. Hvis du ikke skulle tatt hensyn til NOEN - hvem hadde du valgt da? Så synes jeg at det bør være utgangspunktet når du skal velge.

Skrevet

Som frosken sier: Du kan ha to forlovere, men bare den ene skriver under på papirene. Min vordende svigerfar er prest, og han har et triks for dem som absolutt ikke klarer å velge mellom forloverne: Han lar begge to skrive under på et ark, og det ene er vielsespapirene. Hvem det er, er helt tilfeldig. Så slipper bruden/brudgommen helt å velge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...