Gjest fisk Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 har en kollega som skal gifte seg og jeg har lyst til å gi en liten oppmerksomhet. Jeg har ikke jobbet på stedet så veldig lenge, men har fått veldig god tone med henne. De er et par i 40-50 årsalderen, som så klart har alt og etter det jeg har skjønt en forholdsvis eksklusiv smak. De har god inntekt og kjøper det de måtte ønske. Noen forslag til hva jeg kan gi. Som en liten oppmerksomhet - så helst noe som ikke koster alt for mye. Takknemlig for tips!
lilleGrethe Skrevet 19. juni 2009 #2 Skrevet 19. juni 2009 Hva med å spørre kollegene om å spleise på noe? Eller vil du helst gi noe alene? Gaver til dem som har alt bør helst forsvinne, synes jeg. F.eks. vin, sjokolade, el.l.
leirbål Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Gi dem et gavekort på en opplevelse, eller en kurv med mye godt oppi.
Gjest Gjest_hanna_* Skrevet 21. juni 2009 #4 Skrevet 21. juni 2009 Hmm, gavekort på 2 stk kinobilletter og en blomsterbukett kanskje? Eller ei flaske god vin.
MissStiles Skrevet 21. juni 2009 #5 Skrevet 21. juni 2009 Jeg har en kollega som skal gifte seg i sommer. Jeg har tenkt til å samle inn penger på jobben fra alle sammen (de som vil) også gi henne et gavekort.
Neytiri Skrevet 21. juni 2009 #6 Skrevet 21. juni 2009 Kollegaene våre ga oss gavekort.....men eg liker tanken på gaver som forsvinner til de som er såå etablerte....ting sånn som en fin vin, kanskje sammen med en god ost!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå