Gossip girl Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Jeg er ute etter noe lese stoff i sommer, og kunne tenkt meg noe i denne type kategorien. Må ikke være om graviditet eller vansker med det, men med den morsome vrien og lett lesligheten
Jens Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 (endret) sorry. Feil forum! Endret 18. juni 2009 av Jens
Gossip girl Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2009 Har du lest Bridget Jones' dagbok? Nei men har sett filmene. vil helst lese noe jeg ikke vet slutten på
Frk. Stella Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Let etter bøker skrevet av Sophie Kinsella (forfatteren bak Shopoholiker-bøkene. De andre bøkene hennes er, etter min oppfatning, mer underholdende), Lisa Jewell (f eks Vince and Joy), Marian Keyes (f eks Sushi for beginners) og Cecilia Ahern (PS I love you eller Der regnbuen ender). Ellers har Liane Moriarty to bøker jeg likte veldig godt, de finnes i Litterære Drops-serien til en hundrings. Forresten veldig mange andre ok, lettleste bøker i samme serie.
kab Skrevet 26. juni 2009 #6 Skrevet 26. juni 2009 En Djevel i Prada av Lauren Weisberger også tror jeg mange av bøkene til Patricia Scanlan passer i den "sjangeren"
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2009 #9 Skrevet 27. juni 2009 Her er et par forfattere du kan se nærmere på: - Cecelia Ahern - Marian Keyes
GodsChild Skrevet 28. juni 2009 #10 Skrevet 28. juni 2009 (endret) Celestine Vaites boeker er morsommer og lettleste Endret 28. juni 2009 av GodsChild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå