Gå til innhold

Oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Gjest lillagubban
Skrevet (endret)

Er det vanskelig å koble til en oppvaskmaskin?

Er hos kjærsten min, der det bor to "udugelige" mannfolk som har oppvaskmaskin og opplegg til oppvaskmaskin på kjøkkenet, de har til og med satt den på plass, MEN den er ikke koblet til. Årsaken deres er at de ikke har verktøy. Det har jeg, så lurer på om det å koble til en oppvaskmaskin er noe jeg kan få til, eller noe jeg burde få rørlegger til å fikse?

Noen som har koblet til en oppvaskmaskin selv her inne?

Endret av lillagubban
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det vanskelig å koble til en oppvaskmaskin?

Er hos kjærsten min, der det bor to "udugelige" mannfolk som har oppvaskmaskin og opplegg til oppvaskmaskin på kjøkkenet, de har til og med satt den på plass, MEN den er ikke koblet til. Årsaken deres er at de ikke har verktøy. Det har jeg, så lurer på om det å koble til en oppvaskmaskin er noe jeg kan få til, eller noe jeg burde få rørlegger til å fikse?

Noen som har koblet til en oppvaskmaskin selv her inne?

Jeg gjorde det en gang mens samboeren min var på ferie, og han stolte så lite på meg at han ringte en rørleggerkompis som kom bort for å "sjekke arbeidet", hehe.... jeg hadde visst ikke gjordt en så verst jobb, men hadde veldig trøbbel med å stramme til rørfestene godt nok uten skikkelig verktøy.. tror også forsikrinsselskaper ikke er så blide i forhold til vannskader som følge av eget handywoman-work... :S

Gjest Glør
Skrevet

Hvis det er opplegg for oppvaskmaskin før med hurtigfester er det ikke noe problem å gjøre det selv. Men dersom det ikke har vært maskin der før, og det må gjøres fra grunnen av må du bruke fagfolk, ellers kan du få problemer med forsikring dersom det blir vannskader.

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan faktisk få problemer med forsikringsselskapet om det blir vannskade. Selv om det bare er å plugge i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...