Livets datter Skrevet 29. juli 2003 #1 Skrevet 29. juli 2003 1. En limerick har 5 linjer (AABBA). FÞrst, andre og femte linje (A-linjene) skal rime, det samme skal tredje og fjerde (B-linjene). 2. Linjene skal i rekkefÞlge ha 3-3-2-2-3 versefÞtter. Eks: A) Hvem som helst klarer saktens Ä finne A) et rimord som rimer pÄ pinne, B) ....men for alle som tror B) ....at det kreves kun ord A) sitter limerick-seier'n langt inne. Her er mitt bidrag: En mat-glad gubbe fra Dokka Satt pÄ utedo etter mÞte med kokka Han var blitt altfor mett Og utbrÞt med ett: "à har tÞrka meg meg bak med sokka"!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #2 Skrevet 29. juli 2003 Hun kaller seg selv Livets datter, er en ganske talentfull forfatter av spÞrsmÄl og svar med en grÞnn avatar men pÄ mannfolk hun sjelden smatter
chimp Skrevet 29. juli 2003 #4 Skrevet 29. juli 2003 En sexy atlet fra Shanghai Han tok bÄde inder og thai Men en dag sa han stopp For da kom det en kropp Som mest lignet American Pie
Ingeborg Skrevet 29. juli 2003 #5 Skrevet 29. juli 2003 TrÞffel er damenes helt for vi synes det er spesielt at en mann tar seg tid til Ä spre poesi og glede, sÄnn helt generelt!
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2003 #6 Skrevet 29. juli 2003 jeg var kÄt hun var vÄt jeg var klar vile bli far da fikk pipen en annen lÄt
chimp Skrevet 29. juli 2003 #7 Skrevet 29. juli 2003 jeg var kÄt hun var vÄt jeg var klar vile bli far da fikk pipen en annen lÄt Du har nok ikke lest reglene for Ä skrive en ekte limerick, derfor foreslÄr jeg at dette forslaget ikke tas i betraktning! :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #8 Skrevet 30. juli 2003 jeg var kÄt hun var vÄt jeg var klar vile bli far da fikk pipen en annen lÄt En gjest satt med sin tÞrkerull som allerede var blitt ganske full - Kan man skrive limerick uten Ä nevne ordet pi##? Hva er det for noe hekkans tull?
Tjorven Skrevet 30. juli 2003 #10 Skrevet 30. juli 2003 En jente med hendene fekta, for pÄ KG hun aldri ble nekta. Og tiden gikk fort, og raskt var det gjort, nÄ kaller hun seg selv for helt hekta.
Livets datter Skrevet 30. juli 2003 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2003 En trygda kvinne fra SolÞr Bar med seg en tung "bÞr" Om at Mette-Marit med Rune Rudberg forsvant Og det mÄ jo vÊre sant For hun leste det i Se & HÞr
Tjorven Skrevet 30. juli 2003 #12 Skrevet 30. juli 2003 PÄ forumene pÄ KG det finnes, brukere som stadig vil minnes, pÄ at de jo er, de viktigste her, da diskusjonene stadig skal vinnes.
Gjest Anonymous Skrevet 30. juli 2003 #13 Skrevet 30. juli 2003 Den viktigste her er jo meg Det mÄ du bare merke deg SÄ husk, vÊr sÄ snill at nÄr ###### blir vill sÄ kommer jeg lÞpende, jeg...
Barbie Skrevet 30. juli 2003 #14 Skrevet 30. juli 2003 I pÄska jeg reiste til Syden Hele uka jeg gikk og var "snyden" For spriten var billig og gutta var villig -Og jammen sÄ mista jeg dyden!
chimp Skrevet 31. juli 2003 #15 Skrevet 31. juli 2003 Bidrag til gubbe/kjerring-debatten: En gubbe som dro til butikken Han ble jaggu pÄkjÞrt av trikken og kjerringa skreik og gubben ble bleik for trikken dro videre med pikken...... (hans)!!! :o
Livets datter Skrevet 1. august 2003 Forfatter #16 Skrevet 1. august 2003 En vÄrkÄt frier fra Drammen MÄtte virkelig ta seg sammen Da kontaktannonsen gav napp "Her nytter det ikke Ä ha slapp" tenkte han, men sÄ kom skammen. Skal jeg med denne kvinnen tÞrre? Ja, jeg kan jo saktens spÞrre Om det kan bli oss to Om vi sammen kan finne ro Selvom mitt navn er BÞrre Med selvtillit han slo hennes nummer Spurte om hun var sulten pÄ hummer Men ble bÄde paff og matt Da hun svarte at Hun heller ville ha seg et "nummer" SÄ ble det hus og bil og barn Ja, man mÄ gripe sjansen nÄr man har'n Og giftermÄl idag Til begges velbehag Sannelig var'n heldig, denna kar'n
Livets datter Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #17 Skrevet 6. oktober 2003 Denne fortjener plass her. En skriveglad âsurpompâ fra KG Til LD sa: Du kan bare vĂ„ge Da lager jeg en limerick Om deg og en pi## Selv om eierân av pi#### heter Ă ge
chimp Skrevet 6. oktober 2003 #18 Skrevet 6. oktober 2003 En Maiken fra Oslo et sted hun flakser og bakser av sted Hun klikker litt her og dikker litt der og vil ikke la oss i fre' :o
OppNed Skrevet 6. oktober 2003 #19 Skrevet 6. oktober 2003 En skrivekÄt blondie fra Nord Fyller dager og kvelder med ord Mens hun surrer i ring og fÄr gjort ingenting med sitt rotete jobbskrivebord Livets datter hun peprer som gal og truer med din-dag-befal den blonde hun rÞmmer og skjelver og drÞmmer om ting som er mer likt anal ( :o sa bare det for Ä fÄ rim :o ) Hun chimp liker absolutt ro rundt sin stoiske stolte tro pÄ at tÞysing er gÞy ...som Ä hoppe i hÞy der hvor andre syns hun er en Pro(???) *sukk*...finner ikke---Änden, liksom!
Arnie Skrevet 6. oktober 2003 #20 Skrevet 6. oktober 2003 Dum di dei... en limerick-trÄd!! Han Arnie langtborte et sted gir'ke KG-jentene fred han fleiper og tÞver sÄ ordene stÞver (?) Han var tilogmed seriÞs isted (eller var det forrige uke...? Husker ikke helt... )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ