Gjest Gjest_lykkeliten_* Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Tror du det er skjebnebestemt at noen hører sammen? enkelt og greit..
LadyGaga Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Nei, jeg tror ikke det. Det finnes personer man passer bra med, og noen ikke.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. juni 2009 #3 Skrevet 18. juni 2009 Tror du det er skjebnebestemt at noen hører sammen? enkelt og greit.. Nei, men jeg tror skjebnen kan bidra til at man treffer noen man passer veldig godt sammen med.
HappySoul Skrevet 18. juni 2009 #4 Skrevet 18. juni 2009 Nei, men jeg tror skjebnen kan bidra til at man treffer noen man passer veldig godt sammen med. Enig. Valgene som skal taes er opp til hver enkel person, altså - kan hende to personer er "lagt" for hverandre, men for at det skal funke så godt som det gjøres, er opp til hver enkel, dårlig forklart - men ved feil valg går ting lett i motsatt retning.
Gjest ung mor Skrevet 18. juni 2009 #5 Skrevet 18. juni 2009 Ja, jeg tror det er en(evt flere,siden noen gifter seg flere ganger....) som er Ment for deg... Tror også dette er grunnen til at mange kan se inn i fremtiden, nemlig at alt er forutbestemt.....
Gjest brutal_mann Skrevet 18. juni 2009 #6 Skrevet 18. juni 2009 Tror du det er skjebnebestemt at noen hører sammen? enkelt og greit.. Niks. nSkjebne er et ord oppfunnet av folk som er for late til å gidde ta kontroll over sitt eget liv.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #7 Skrevet 18. juni 2009 Ikke skjebnen som bestemmer om folk hører sammen, derimot har nok skjebnen noe å si når det kommer til hvem som møter hvem
Gjest D-shol Skrevet 18. juni 2009 #8 Skrevet 18. juni 2009 Personlig tror jeg at Gud fører folk sammen....for ulike grunner, og det er ikke noe 1/1 forhold. Kjæresten min og jeg er sikker på at det er en mening med at vi møttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå