Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #1 Skrevet 18. juni 2009 Noen som vet hvor man kan kjøpe sånne bånd til å ha på bryllupsbilen i Trondheim!
Gjest D-shol Skrevet 18. juni 2009 #2 Skrevet 18. juni 2009 Kommer an på hva du mener med "sånne". Er vel ikke noen bestemt bånd man må ha. Jeg sydde bånd til min søsters bryllup av "sateng" sengetøy fra Jysk. Silkebånd får man på sybutikker, f.eks. Stoff og Stil på Tiller.
leirbål Skrevet 19. juni 2009 #3 Skrevet 19. juni 2009 Hei. Jeg kjøpte på nettet. Jeg søkte på Car ribbons buy, og fikk mange treff. Husk å sjekke at de tåler vann. Dumt om fargen renner hvis det skulle bli regn.
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #4 Skrevet 19. juni 2009 Jeg lurer på hvordan man fester båndet på bilen så det blir som en V på panseret. Noen som vet dette?
Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2009 #5 Skrevet 19. juni 2009 Noen som vet hvor man kan kjøpe sånne bånd til å ha på bryllupsbilen i Trondheim! Jeg skal betille dette på bryllupsbutikken.no. Koster 195,- for satengbånd og plakat med "nygift"
Gjest D-shol Skrevet 19. juni 2009 #6 Skrevet 19. juni 2009 Jeg lurer på hvordan man fester båndet på bilen så det blir som en V på panseret. Noen som vet dette? Vi festet det i den "ringen" som fester panseret og gjennom vinduene
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Du kan bestille bånd fra www.tilbryllupet.no - de har sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå