Gå til innhold

ca pris? (Mobil)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Terrie

Hei! :)

Har lett en del på internett nå, men klarer ikke å finne ca pris på de to tlf jeg har lyst på. Enten Nokia 8210 eller Nokia 6510. Helst 8210.

Prisen jeg lurer på er hva det blir for en tlf uten abonnement.

Noen som vet ca pris? Vær så snill å svar hvis du vet, jeg blir snart gal av å ikke finne det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Terrie

Takk for svarene!

Gått ut av produksjon altså..? Ja, ja da er det vel ikke noe å gjøre med da. Så trist, jeg som har hatt lyst på en slik en helt siden den kom, nå har min 3210 begynt å tulle så nå skulle jeg endelig kjøpe meg en. :(

Noen andre å anbefale meg da (Nokia) som helst ikke skal koste mer enn ca 1000kr? Uten abonement. Vil jo helst at den skal ligne litt og :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å titte på www.elkjop.no ?

Har hatt begge de telefonene du har lyst på, men ble lei den, og nå har jeg en Nokia 3510i, som jeg er veldig fornøyd med. Hadde Nokia 3330 før var også fornøyd med den, men disse telefonene utvikler seg jo hele tiden, så det vil vel alltid være noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg 6610. Kjøpte den i forige uke. Den har java-støtte, radio, fargeskjerm, polyfoniske ringetoner osv. Handsfree følger med, og du slipper følelsen av "billig" ungdomsmobil-utseende.

Den koster ca 3000kr uten abn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du finner alle priser på www.kelkoo.no

Grunnen til at de ikke finner de to du nevner er at de har gått ut. Mulig hvis du kontakter noen butikker at de kanskje har noen på lur. MEN hvorfor ikke prøvr noen nyere og bedre modeller ? Regner med at du vil ha en liten telefon ?? På Nokia sine sider kan du sammenligne ulike modeller . Legger ved link til en side hvor du kan krysse av på de du vil sammenligne . Dine to ligger der med du ser at de kommer opp som utgått. Nokia 6100 6610 8310 er ganske små feks.

http://www.nokia.no/phones/compare/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...