Gå til innhold

Hva i huleste som skjer?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_milla_*
Skrevet

Jeg er en dame i begynnelsen av førtiårene, gift og har barn. Jeg traff en ung mann i fjor sensommers og vi ble forelska i hverandre selv om vi da holdt det på vennskapelig plan. En stund gikk det mail mellom oss og det kom på det rene at følelsene var sterke og gjensidige. Det var bare helt vidunderlig å ha kontakt med ham, men nærmere jul kuttet jeg ham ut. Det var jo ingen vits å ha kontakt lenger for jeg var sikker på at jeg ikke kom til å skille meg eller la forholdet utvikle seg mere. Jeg elsker min man og mine barn. Han var jo dessuten så mange år yngre (15) at det hadde vært helt håpløst i tillegg til at han bor på andre siden av jorda. Det var inderlig vondt å kutte ham ut, men jeg måtte. Jeg har tenkt på ham hver eneste dag siden vi møttes.

Her om dagen fikk jeg plutselig for meg at jeg skulle sende ham en hilsen på mail og gjorde det. Jeg fikk umiddelbart svar tilbake at han elsker meg fremdeles uansett alder eller avstand. Jeg ble fullstendig overrumplet og hjertet tok fyr igjen så til de grader! Igårkveld hadde jeg et lite breakdown hvor jeg tok et oppgjør med meg selv og mine følelser overfor ham og min mann. Jeg savner ham så inn i margen og det nytter visst ikke å snakke fornuft med meg selv lenger. Alt blusset opp igjen og jeg er virkelig bekymret. Er det "normalt" å ha så enormt sterke følelser for en annen uten å ha sett hverandre på nesten ett år? Eller er jeg blitt sprø? Noen som har innspill til dette og kan komme med et eller annet, hva som helst?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du er smigret av at noen begjærer deg og blir forelsket i forelskelsen.

Tenk på mannen og barna dine og glem denne sommerflørten.

Mest sannnsynlig så vil han prøve å få innpass til scandinavia gjennom deg og later som han er forelsket.

Skrevet
Du er smigret av at noen begjærer deg og blir forelsket i forelskelsen.

Tenk på mannen og barna dine og glem denne sommerflørten.

Mest sannnsynlig så vil han prøve å få innpass til scandinavia gjennom deg og later som han er forelsket.

Jeg har vært inne på tanken selv og det hadde vært så enkelt å bare skylde på smiger. Men det er noe mer enn det, jeg er vant med smiger så det "preller av".

Ja jeg tenker på mannen og barna mine og har virkelig prøv å glemme denne sommerflørten. Men der blir jeg innhentet gang på gang av følelsene mine. Kan jo fortelle at jeg aldri har falt så pladask for noen annen enn min mann for snart 20 år siden.

Han har ingen grunn til å få innpass til Skandinavia, han har det som plommen i egget der han er! Men du har gode poeng som man ikke skal kimse av.

Gjest Gjest
Skrevet

Kan det være sånn at denne mannen har "sett" deg på en annen måte enn din mann har gjort eller gjør? Han har tydeligvis berørt noe i deg som ikke berøres daglig og da settes det sterke følelser i sving...tror jeg.

Gjest Madre Mia
Skrevet

Hva er det han har som ikke din mann har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...