Gå til innhold

Jente ble rar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes ikke du skal legge for mye vekt på det, digger du tatoveringer, tatover deg! Liker du å gå i sinlet, gå i singlet! For all del :D

Jeg synes lite om veltrente menn, og lener meg mer mot de tynne og senesterke, og tatoveringer! Ja takk (så lenge det ikke er tribal. Huff og huff, men igjen -det er min mening).

Og singlet, det spørs jo forsåvidt med stilen forøvrig. Om du er typ rocka med slimjeans og converse til, så hurra fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mann med tatoveringer :wow:

Mann med singlet :riste:

:o)

Jeg elsker tatoveringer på menn, og syns det er skikkelig turn-on.

Og når det kommer til singlet på menn, har jeg ingen spesiell preferanse ang. hva jeg liker og ikke liker. Det er helt greit, og jeg tenker ikke meg over det enn med andre plagg.

Yay

Jeg syns både tatoveringer og singlet er fint jeg.

Syns det virker rart hvis noen skal bi satt ut av å se tatoveringer, det er da vel ganske så vanlig. Kan ikke ha sett så mye i sitt liv hvis det er oppsiktsvekkende..

Yay

Var på ein liten fest med noen eg jobber med og noen andre. Da vi kom innpå temaet tatoveringer siden 2 jenter som sat ovenfor meg hadde 1 på foten og ho andre i nakken. Spurte om det ikke var vond den i nakken. Ho sa nei. So eg bretta opp litt av ryggen min, blei en del "gasps" i rommet ja. Trur nok dei fleste ikke visste at eg har ein del store. Ikke eingang min mor har sett alle, pleier ikke annonsere at eg har tatt nye til ho, ho er ikke so glad i slikt. Men har ikke fått nye på ei stund, dei fleste er gamle fra min ungdomstid.

Sa til eit par jenter på jobb eg ville ta mer etter someren, dei vart litt skeptiske lurte på om eg hadde havna i midtlivs krise hehe. Litt tidlig synes eg da. Er ein først bitt av basillen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...